Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har problemer med linja, får ikke ringt ut, så jeg sendte Tele2 kundeservice en epost og forklarte situasjonen. Svaret jeg fikk var at jeg måtte ringe kundeservice slik at de kunne hjelpe meg. Hallo!? Kunne jeg ringt kundeservice hadde jeg for svarte svingende ikke hatt noe problem!

Så kom mannen min hjem med mobilen, så jeg slo på tråden til kundeservice derfra. Tastet inn telefonnummeret saken gjelder, og får svar: Beklager, men telefonnummeret er ugyldig, forsøk igjen.

Aaaargh! *en lang rekke banneord, trampe rundt, pruste, pese*

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Vi har problemer med linja, får ikke ringt ut, så jeg sendte Tele2 kundeservice en epost og forklarte situasjonen. Svaret jeg fikk var at jeg måtte ringe kundeservice slik at de kunne hjelpe meg. Hallo!? Kunne jeg ringt kundeservice hadde jeg for svarte svingende ikke hatt noe problem!

Så kom mannen min hjem med mobilen, så jeg slo på tråden til kundeservice derfra. Tastet inn telefonnummeret saken gjelder, og får svar: Beklager, men telefonnummeret er ugyldig, forsøk igjen.

Aaaargh! *en lang rekke banneord, trampe rundt, pruste, pese*

tele2 er et helvete. har slitt lenge med de. kundeservice er bånn i bøtten

Skrevet
tele2 er et helvete. har slitt lenge med de. kundeservice er bånn i bøtten

Signerer denne

Gjest Gjest
Skrevet

Er virkelig storfornøyd med servicen jeg har fått hos Tele2. Chess derimot.... :frustrert:

Skrevet (endret)

Å sende e-post til Tele2 nytter ikke, men det går helt greit å ringe dem. :)

Endret av Edie Sedgwick
Gjest gjesta
Skrevet

Og jeg får fortsatt regninger fra dem! Jeg anmelder dem snart. Faen.

Skrevet

Fikk super service fra dem her for to dager siden i hvert fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...