Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Vi har problemer med linja, får ikke ringt ut, så jeg sendte Tele2 kundeservice en epost og forklarte situasjonen. Svaret jeg fikk var at jeg måtte ringe kundeservice slik at de kunne hjelpe meg. Hallo!? Kunne jeg ringt kundeservice hadde jeg for svarte svingende ikke hatt noe problem! Så kom mannen min hjem med mobilen, så jeg slo på tråden til kundeservice derfra. Tastet inn telefonnummeret saken gjelder, og får svar: Beklager, men telefonnummeret er ugyldig, forsøk igjen. Aaaargh! *en lang rekke banneord, trampe rundt, pruste, pese*
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 Vi har problemer med linja, får ikke ringt ut, så jeg sendte Tele2 kundeservice en epost og forklarte situasjonen. Svaret jeg fikk var at jeg måtte ringe kundeservice slik at de kunne hjelpe meg. Hallo!? Kunne jeg ringt kundeservice hadde jeg for svarte svingende ikke hatt noe problem! Så kom mannen min hjem med mobilen, så jeg slo på tråden til kundeservice derfra. Tastet inn telefonnummeret saken gjelder, og får svar: Beklager, men telefonnummeret er ugyldig, forsøk igjen. Aaaargh! *en lang rekke banneord, trampe rundt, pruste, pese* ← tele2 er et helvete. har slitt lenge med de. kundeservice er bånn i bøtten
nat26 Skrevet 15. mars 2006 #3 Skrevet 15. mars 2006 tele2 er et helvete. har slitt lenge med de. kundeservice er bånn i bøtten ← Signerer denne
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #4 Skrevet 15. mars 2006 Er virkelig storfornøyd med servicen jeg har fått hos Tele2. Chess derimot....
Quirky Skrevet 16. mars 2006 #5 Skrevet 16. mars 2006 (endret) Å sende e-post til Tele2 nytter ikke, men det går helt greit å ringe dem. Endret 16. mars 2006 av Edie Sedgwick
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2006 #6 Skrevet 16. mars 2006 Og jeg får fortsatt regninger fra dem! Jeg anmelder dem snart. Faen.
agbre Skrevet 17. mars 2006 #7 Skrevet 17. mars 2006 Fikk super service fra dem her for to dager siden i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå