Bingodingo Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Har googlet og sett på flere fylkeskommuner sine nettsider om at hodetelefoner er lov, såfremt det er med ledning (ikke bluetooth). Dette pga. man kan ha oppgaver hvor man må spille av en film eller lyd.. Hvordan er det med musikk? Regner med det går fint, men jeg finner ingen informasjon om det på offentlige nettsider. Har for øvrig eksamen i morgen, i vlfk.
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Du må ha lastet ned musikk på pc'n på forhånd bare. Anonymkode: c755a...e6b
anonym35445 Skrevet 19. mai #3 Skrevet 19. mai Bingodingo skrev (13 timer siden): Har googlet og sett på flere fylkeskommuner sine nettsider om at hodetelefoner er lov, såfremt det er med ledning (ikke bluetooth). Dette pga. man kan ha oppgaver hvor man må spille av en film eller lyd.. Hvordan er det med musikk? Regner med det går fint, men jeg finner ingen informasjon om det på offentlige nettsider. Har for øvrig eksamen i morgen, i vlfk. Regner med dette gjelder over hele landet, men i fjor når jeg hadde eksamen på VGs måtte man søke om tilrettelegging for å få lov til å bruke hodetelefoner. Var kun tillatt for å få opplest oppgaven digitalt. Alt annet var fy fy. Dette ble sjekka nøye før vi starta eksamenen. Hadde man problemer me konsentrasjon pga. lyder og slikt måtte man enten søke om skjermet plass eller bruke øre propper.
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai anonym35445 skrev (3 timer siden): Regner med dette gjelder over hele landet, men i fjor når jeg hadde eksamen på VGs måtte man søke om tilrettelegging for å få lov til å bruke hodetelefoner. Var kun tillatt for å få opplest oppgaven digitalt. Alt annet var fy fy. Dette ble sjekka nøye før vi starta eksamenen. Hadde man problemer me konsentrasjon pga. lyder og slikt måtte man enten søke om skjermet plass eller bruke øre propper. Fylkene kan ha ulike regler, jeg regner med det er indv. fra fylke til fylke. Fylkeskommunen er den som styrer VGS. Anonymkode: 303e9...03f
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Skrevet 19. mai Nytt av i år er at du ikke kan ha med egne hodetelefoner. De sa ikke noe om at det kun var for de med tilrettelegging, men de har ikke mange med seg Anonymkode: 84b0a...7e7
anonym35445 Skrevet 19. mai #6 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Fylkene kan ha ulike regler, jeg regner med det er indv. fra fylke til fylke. Fylkeskommunen er den som styrer VGS. Anonymkode: 303e9...03f Her tar du helt feil🙈. Muntlig eksamen styre lokalt av fylkeskommunen, mens skriftlig eksamen er lik for hele landet og styres av Udir. Kanskje ikke kommentere før du har lest deg opp? Så jo, det er felles regler for hele landet.
Bingodingo Skrevet 19. mai Forfatter #7 Skrevet 19. mai Tok med meg headsettet mitt og plugget det i. Vaktene kommenterte det aldri, og det var flere som satt med trådløse øreplugger 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå