Gå til innhold

Maurinvasjon og utvikling over natten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt maur hos meg før, men da jeg kom hjem etter å ha vært bortreist i helgen så jeg ti-femten små sukkermaur på veldig kort tid. Det er varmt ute (og inne), som heller kan tyde på at det er mat her inne enn at det er fuktskader, som visstnok kan antydes om det skjer når det er kaldt ute. Uansett oppdaget jeg det så sent at alle butikker var stengte, så jeg må vente til i morgen med å kjøpe åte, men nå er jeg redd for å våkne opp til et maurteppe. Hvor fort kan det skje? Kan jeg sove uten den bekymringen i natt? Jeg bor i et ettromsleilighet, så de vandrer rundt på gulvet mellom "rominndelingene", men oppholder seg mest på kjøkkenet.

Anonymkode: 041d5...9b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer ikke mange i løpet av natta så bare sov du. Jeg pleier å få de inn på våren, men faktisk ikke i år. Denne synes jeg er effektiv. 

transparent_2225661_203739_pb_0@2x.webp

Anonymkode: 917f4...d26

• Liker 1
Skrevet

Absorbine ultrashield fluespray til hest virker faktisk veldig bra 😁

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg prøvde væsken over, og det ble mye søl siden fellene ikke er tette. Jeg fikk høre at jeg kunne Permitrin innendørs også om jeg luftet godt nok, så da gjorde jeg det, og siden jeg ikke får pollinerende insekter inn i leiligheten så ofte, har jeg nok ikke drept noen bier, humler eller sommerfugler. For meg med dårlig koordinasjon er det litt vanskelig å holde flasken stødig mens jeg sprayer, men det var forhåpentligvis gjort godt nok.

Anonymkode: 041d5...9b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...