Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvor får man kjøpt korte løse negler som IKKE sitter så bra? jeg skal gifte meg og vil ha noen fine negler men orker ikke ha det på hele dagen så vil reive dem av så fort som mulig

Anonymkode: 04a51...164

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normal har mye utvalg, også korte negler. Man får kjøpt slike “limputer” til løsnegler der også, som er lette å ta av etterpå. Husk bare på å ta me ekstra limputer om du skulle være uheldig å miste en negl og to ila bryllupet😊

AnonymBruker
Skrevet
candykiss skrev (1 time siden):

Normal har mye utvalg, også korte negler. Man får kjøpt slike “limputer” til løsnegler der også, som er lette å ta av etterpå. Husk bare på å ta me ekstra limputer om du skulle være uheldig å miste en negl og to ila bryllupet😊

for se om jeg orker og dra dit er nesten alltid drit lang kø der

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

for se om jeg orker og dra dit er nesten alltid drit lang kø der

Du skal gifte deg, men gidder ikke dra på Normal og stå i kø i 10 minutter? Sorry, men dette blir for dumt 😂

Anonymkode: 3186d...9b7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

javel di to tingene har da overhode ingen ting med hverandre og det er mye mer enn 10min det er snakk om her hvor jeg bor

ikke har jeg så mye tid til og stå i kø når det er hundre andre ting som skal ordnes

AnonymBruker
Skrevet

Finnes mange nettbutikker som selger dette, søk etter "press-on negler". Da får du de rett hjem på døren eller i postkassen... ☺️ Bruk sånne limputer, da kan du ta de av deg når som helst.👍

Anonymkode: ed008...a96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...