Uanonym bruker Skrevet 20. mai #61 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Men, virkeligheten er nå slik at VELDIG mange kvinner ikke forstår dette. Men bra du ikke er en del av dem Anonymkode: fcd1c...437 Har aldri hørt om kvinner som tror menn ikke trenger bekreftelse. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg synes at hovedinnlegget var ganske fornuftig - om enn med et litt annet språk enn det som ligger for meg. En rekke av svarene tyder for meg på at jeg og KG lever på forskjellige planeter. «pickmeisha sprøyt»? «Ynkelige menn»? Anonymkode: e513b...d04 Jeg synes ikke det stod noe galt der, men jeg synes heller ikke det stod noe nytt jeg ikke hadde tenkt på før, slik det ble framstilt som.
AnonymBruker Skrevet 20. mai #62 Skrevet 20. mai Uanonym bruker skrev (21 minutter siden): Har aldri hørt om kvinner som tror menn ikke trenger bekreftelse. Fra denne tråden: Sitat Så endret jeg holdning selv, nektet meg selv å gå med på impulsene til å ‘trøste’ og ‘støtte’ en mann. Dermed blomstrer han og er den beste versjonen av seg selv,fremfor en liten pingle Anonymkode: e513b...d04
Uanonym bruker Skrevet 20. mai #63 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fra denne tråden: Anonymkode: e513b...d04 Det var vel en respons til vedkommende som roste mannen sin som om han var tilbakestående. 4
umAxa Skrevet 20. mai #64 Skrevet 20. mai (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mja. Har vært sammen med en extremt needy mann med store bekreftelsebehov. En som" krever " en kyss før han går på jobb( uansett hvor opptatt jeg er med barna) , vil ha skryt hver dag og jevnlig bekreftelse på at jeg elska han. Men pipa fikk en annen lyd når jeg trengte noe tilbake. Han var konfliktsky og begynte å gråte hver gang jeg prøvde å ta opp noe med han. Han er ex nå. Det må gå begge veier. Klisseklass og I love you er sikkert fint det' men er stødig person som faktisk holder et løfte er mye mer viktig Anonymkode: d2161...06d Om man er den kvinnen som TS beskriver, så må det møtes i form av en mann som er like verdig den tilliten og energien hun gir. Det sier seg selv at han ikke kan være på latsiden av livet, men er en sterk beskytter som kan la henne være den kvinnen hun ønsker å være for han. Det kan være stødighet, mot, integritet og retningsfokusert, etc. Samhold handler om å utveksle seg selv med hverandre, og da må man være i balanse. Endret 20. mai av umAxa
AnonymBruker Skrevet 20. mai #65 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Sykt bra kompost? Anonymkode: 6f926...d9e Min venninne hadde nettopp kjøpt mange ulike planter og plantet ut i hagen. Hun var over gjennomsnittlig opptatt av hva som skulle til for å få ting til å trives. Så fine sypresser, lurer på hva det er som gjør de så fine og grønne… …sa hun, da vi gikk forbi kirkegården. Noe å tenke på for alle plenvekst-entusiaster her inne på samlivsforumet Anonymkode: eb791...038
AnonymBruker Skrevet 20. mai #66 Skrevet 20. mai Uanonym bruker skrev (43 minutter siden): Det var vel en respons til vedkommende som roste mannen sin som om han var tilbakestående. Takk, det stemmer 💯 Anonymkode: eb791...038 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #67 Skrevet 20. mai Uanonym bruker skrev (1 time siden): Det var vel en respons til vedkommende som roste mannen sin som om han var tilbakestående. Hva tenker du om ordene jeg quotet? Anonymkode: e513b...d04
Uanonym bruker Skrevet 20. mai #68 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva tenker du om ordene jeg quotet? Anonymkode: e513b...d04 At de er tatt ut av kontekst? Men du kan jo spørre personen du siterte (for det var ikke meg) om hun mente at menn ikke trenger bekreftelse. 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #69 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det tar jeg som selvfølgelig også. Som jeg også gjør ovenfor venninner, og likevel gir jeg dem også komplimenter for hvem de er generelt og for meg personlig, og viser takknemlighet når de har gjort noe fint for meg, viser at jeg bryr meg om dem, og så videre. Nøyaktig det samme gjør jeg altså ovenfor min mann, og ikke et øyeblikk fordi jeg anser noen av dem som barn. Anonymkode: 040fe...0a9 Da er jeg enig. Det er jo generelt sånn man bør oppføre seg mot andre mennesker. Det jeg reagerte på, var dette med mannen. Man bør på generell basis behandle mennesker og venner og familie med kjærlighet og vennlighet. Anonymkode: 01589...e69 2
remix2020 Skrevet 20. mai #70 Skrevet 20. mai Jeg er jo ikke så overrasket over at noen her på KG må tolke innlegget til TS på verst tenkelige måte og fortsette nedsnakkingen av menn som jeg oppfatter at KG er full av. ALLE setter pris på bekreftelse og det å føle seg verdsatt og sett. Det gjelder selvsagt både kvinner og menn. Så har vi ulike kjærlighetsspråk som også betyr mye. Uavhengig av kjønn så blir jo ingen bedre av at motparten overser, nedsnakker og kun er opptatt av egne behov. Et velfungerende forhold og sterk kjærlighet krever at begge ser hverandre og løfter hverandre opp. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå