Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte hastekjøpe et par pensko til 17. mai og ble litt tilfeldig at det ble av merket Rieker. Det er de mest behagelige skoene jeg har hatt på noen gang (ekspeditøren sa at de var kjent for å være behagelige), og nå har jeg lyst til å bestille flere sko av dette merket over nett.

Dere som har erfaring med disse; syns dere alle er behagelige, eller var jeg bare veldig heldig? 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
visp skrev (2 minutter siden):

Jeg måtte hastekjøpe et par pensko til 17. mai og ble litt tilfeldig at det ble av merket Rieker. Det er de mest behagelige skoene jeg har hatt på noen gang (ekspeditøren sa at de var kjent for å være behagelige), og nå har jeg lyst til å bestille flere sko av dette merket over nett.

Dere som har erfaring med disse; syns dere alle er behagelige, eller var jeg bare veldig heldig? 

Jeg har et par vintersko fra Rieker som går inn i sin sjette sesong nå, tror jeg. De beste vinterskoene jeg noensinne har hatt.

Rieker er veldig, veldig gode, jeg ser alltid etter sko hos de først, om jeg er ute etter noe

• Liker 3
Skrevet

Jeg har flere sko fra dette merket. Veldig fornøyd! De passer føttene mine bra, og de er skikkelig gode å gå i!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Bålkaffe skrev (5 minutter siden):

Jeg har et par vintersko fra Rieker som går inn i sin sjette sesong nå, tror jeg. De beste vinterskoene jeg noensinne har hatt.

Rieker er veldig, veldig gode, jeg ser alltid etter sko hos de først, om jeg er ute etter noe

Irja skrev (3 minutter siden):

Jeg har flere sko fra dette merket. Veldig fornøyd! De passer føttene mine bra, og de er skikkelig gode å gå i!

Er utrolig glad for å ha funnet dette merket, for er så lei av å få vondt i føttene, spesielt i pensko.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
visp skrev (10 minutter siden):

Er utrolig glad for å ha funnet dette merket, for er så lei av å få vondt i føttene, spesielt i pensko.

Legg litt penger i skoa og kjøp i skinn, og ta godt vare på skinnet, så varer de i mange, mange år. Det er det jeg gjorde med vinterskoene. :D 

• Liker 2
Skrevet
Bålkaffe skrev (4 minutter siden):

Legg litt penger i skoa og kjøp i skinn, og ta godt vare på skinnet, så varer de i mange, mange år. Det er det jeg gjorde med vinterskoene. :D 

Ja, men ser jo at det ikke er så mange av disse skoene over 1000 kroner uansett. Syns egentlig ikke det er så galt. Om det medfører komfort for føttene så hadde jeg vært villig til å betale mer :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja har flere, god kvalitet og behagelige!

Anonymkode: 3df70...670

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bålkaffe skrev (14 timer siden):

Jeg hadde et par vintersko fra Rieker , men likte dem ikke fordi det var ikke lær ! Føttene mine fryser i plast sko.

Skrevet

Det har vært mitt mest kjøpte merke i mange år - behagelige, holdbare og passer føttene mine.

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt flere par Rieker sko. Alle har vært gode å gå i. 

De i ekte skinn er gjerne bedre kvalitet enn de i imitert skinn. Og med god behandling varer de også lenger. 

Anonymkode: 55bf1...047

• Nyttig 1
Skrevet
kaledonia skrev (24 minutter siden):

Jeg hadde et par vintersko fra Rieker , men likte dem ikke fordi det var ikke lær ! Føttene mine fryser i plast sko.

Ok.

Mine er i skinn, så det problemet har ikke jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (23 timer siden):

De pleier være behagelige. Men noen ganger er disse skoene for mye. Synes og de er veldig variable i størrelse. 

Anonymkode: fb05e...b28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...