Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge appen «Flo» hadde jeg eggløsning for typ 14 dager siden. I tre-fire dager omtrent har jeg hatt murringer/lik mensensmerter. Vanligvis har jeg menssmerter dagen før eller samme dag jeg får mensen. Også hatt fet hud, men dette har jeg også i forbindelse med mensen. 

Har kjent på kvalme et par ganger, men dette kan jo være tilfeldig da jeg har kjørt mye bil og vært på reisefot. 

Tatt test to dager på rad, så negativ som du får det. 

Når fikk du din første positive test? Og hvilke tidlige symptom opplevde du?☺️

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Hejpådej skrev (25 minutter siden):

Fikk positiv test 2 dager etter forventet mens.

Anonymkode: e3d7f...131

AnonymBruker
Skrevet

jeg fikk fire dager føre ventet mens og man merker ikke noe så tidelig

Anonymkode: 98ee9...a41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke få graviditetssymptomer før du får positiv test. Om hormonene er sterke nok til å gi deg symptomer, er de også sterke nok til å slå ut på tidligtest.

Anonymkode: e49ba...818

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk positiv test tre dager etter forventet mens. Gravidsymptomene som ømme bryst og kvalme kom noen uker senere

Anonymkode: 11651...52e

AnonymBruker
Skrevet

Du er nok ikke gravid. Hvis du hadde eggløsning for 14 dager siden, ville du trolig fått positiv test nå. Og som flere sier, så går det ikke an å få symptomer før man får positiv test. De fleste merker symptomer først fra uke 5-6. Det er veldig vanlig å få sånne placebo-symptomer når man prøver å bli gravid. 

Anonymkode: 53ae7...c5b

• Liker 1
Skrevet
Hejpådej skrev (1 time siden):

Ifølge appen «Flo» hadde jeg eggløsning for typ 14 dager siden. I tre-fire dager omtrent har jeg hatt murringer/lik mensensmerter. Vanligvis har jeg menssmerter dagen før eller samme dag jeg får mensen. Også hatt fet hud, men dette har jeg også i forbindelse med mensen. 

Har kjent på kvalme et par ganger, men dette kan jo være tilfeldig da jeg har kjørt mye bil og vært på reisefot. 

Tatt test to dager på rad, så negativ som du får det. 

Har du regelmessig syklus eller går du bare etter en app?

AnonymBruker
Skrevet

11 dpo 

Anonymkode: 75fe2...36f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...