Gå til innhold

Kjæresten min vil at jeg skal føle lik ansvar for hans barn, som om de var mine egne.

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Problemet her med prosentvis betaling etter inntekt ville vært at jeg betaler 80%

Ts

Anonymkode: 7d1ab...d9a

men du skal ikke betale noen ting! Dere er ikke samboere, du har ikke forsørgeransvar for hans barn og det er ikke naturlig at dere har noen form for fellesøkonomi. 

det er altfor tidlig i forholdet og du bør sørge for å bo mindre hos han. Han vil åpenbart ha en voksen å dele forsørgerrollen med og det er fint for han, men ikke for deg og heller ikke for barna. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har vært mer enn real. Jeg kommer uansett ike til å se ungene igjen. Han har kostet meg over 6000 kroner på kort tid. Han skjønner det nok snart og har sikkert ny kjæreste allerede i boks. 

De 6000 kunne du brukt på dine egne barn. Tenk på det. 

Anonymkode: b078f...761

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De 6000 kunne du brukt på dine egne barn. Tenk på det. 

Anonymkode: b078f...761

Ts har skrevet at hun ikke har barn og ikke kan få barn. Og likevel virker hun mer oppegående enn visse andre. Tenk på det.

Anonymkode: f3381...5be

• Liker 1
Skrevet

Dere bor ikke sammen, men har felles økonomi?? Snåleste jeg har hørt 🤦🏻‍♀️Og du traff barna hans for kun et par mnd siden og nå skal du liksom ta ansvar for hans barn??

AnonymBruker
Skrevet
Larissa 2 skrev (6 minutter siden):

Dere bor ikke sammen, men har felles økonomi?? Snåleste jeg har hørt 🤦🏻‍♀️Og du traff barna hans for kun et par mnd siden og nå skal du liksom ta ansvar for hans barn??

Mmhm. Dessverre har denne fyren hatt mange røde flagg, som jeg har blitt overtalt til å overse og har oversett i håp om at han har potensiale for å endre adferd.

Han har dog bedt om unnskyldning flere ganger, uten forbedring. 

Han har nytt av mine gaver og min støtte en stund. Nå har jeg fått nok og er ferdig. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mmhm. Dessverre har denne fyren hatt mange røde flagg, som jeg har blitt overtalt til å overse og har oversett i håp om at han har potensiale for å endre adferd.

Han har dog bedt om unnskyldning flere ganger, uten forbedring. 

Han har nytt av mine gaver og min støtte en stund. Nå har jeg fått nok og er ferdig. 

Da håper jeg du tar en pause fra menn og jobber med deg selv før du i det hele tatt vurderer å date på nytt.

Men selv om han er drittsekk så synes jeg du skal gjøre det slutt på en ordentlig måte. Avslutt og blokker han overalt.

Anonymkode: d25f1...bda

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2025 den 19.27):

Moren er ikke i bildet. 

Jeg syns egentlig han er flink som tar ansvar for barna. 

Det er komplisert. 

Vi har kjent hverandre i et halvt år. Jeg traff barna et par måneder siden. 

Jeg bor mye hos ham, men vi har ikke flyttet sammen.

Jeg skal gå litt mot strømmen her.

Mor er altså ikke i bildet, og du kan ikke få egne barn?

Hadde det vært et alternativ for deg å ta en morsrolle for disse barna etterhvert? Ikke nå selvsagt, men når dere har vært sammen i et par år?

Anonymkode: 2f8b4...0c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde det vært et alternativ for deg å ta en morsrolle for disse barna etterhvert? Ikke nå selvsagt, men når dere har vært sammen i et par år?

Trokke hun skal ta sjansen på det. Da har hun blakka seg på hans barn i to år...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da blir TS blakk, må jobbe redusert pga hjemme å passe barn, utslitt, ikke et sosialt liv, og møter veggen tilslutt… mannen krever altfor mye allerede, bare etter to mnd. Så NEI! Dårlig råd!

Anonymkode: dde09...842

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...