AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Vi bor i en kjedet enebolig, med naboen sin balkong imellom oss. Denne helgen har barna som bor i huset ved siden av oss, lekt mye med en ball på balkongen som de slår mot veggen til huset vårt. Veggen de slår i er inn mot stua vår. Til tider slår de så hardt at det rister i huset og det høres godt selv i underetasjen. De holder på slik i intervaller, så er heldigvis ikke konstant - men jeg holder på å bli gal! Er det innafor å be naboen om at barna heller kan kaste ballen i hagen, mot deres egen vegg? Jeg spør fordi jeg er normalt ikke sensitiv på lyder, men er veldig sliten etter å ha jobbet en uke i strekk - og når jeg endelig kommer hjem for å slappe av etter enda en lang vakt, så ender jeg bare opp med å irritere meg over alt bråket.. Anonymkode: bf280...54e 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Helt innafor! Jeg har barn selv, og ville ikke latt de kaste/sparke ball mot naboens vegg. Anonymkode: 8cd33...9da 6 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai #4 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi bor i en kjedet enebolig, med naboen sin balkong imellom oss. Denne helgen har barna som bor i huset ved siden av oss, lekt mye med en ball på balkongen som de slår mot veggen til huset vårt. Veggen de slår i er inn mot stua vår. Til tider slår de så hardt at det rister i huset og det høres godt selv i underetasjen. De holder på slik i intervaller, så er heldigvis ikke konstant - men jeg holder på å bli gal! Er det innafor å be naboen om at barna heller kan kaste ballen i hagen, mot deres egen vegg? Jeg spør fordi jeg er normalt ikke sensitiv på lyder, men er veldig sliten etter å ha jobbet en uke i strekk - og når jeg endelig kommer hjem for å slappe av etter enda en lang vakt, så ender jeg bare opp med å irritere meg over alt bråket.. Anonymkode: bf280...54e Tåler du ikke ha naboer, må du flytte langt inn i skogen. Så lenge klokka ikke bikker midnatt så må du tåle så pass. Det er tross alt en ball ikke en kanonkule. Anonymkode: 3c8bc...f0f
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tåler du ikke ha naboer, må du flytte langt inn i skogen. Så lenge klokka ikke bikker midnatt så må du tåle så pass. Det er tross alt en ball ikke en kanonkule. Anonymkode: 3c8bc...f0f Fuck off. Anonymkode: 06fed...3a6 20 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai #7 Skrevet 19. mai Selvfølgelig helt greit å gi beskjed om, er helt grusomt å høre på sånt bråk. Enda verre når det ikke er egne unger. Anonymkode: 95685...455 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #8 Skrevet 19. mai Dette hadde jeg aldri akseptert at egne barn gjorde, og hadde blitt både flau og sint (på barna) hvis jeg oppdaget det. HELT innafor å si ifra! Anonymkode: 381f8...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #9 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Tåler du ikke ha naboer, må du flytte langt inn i skogen. Så lenge klokka ikke bikker midnatt så må du tåle så pass. Det er tross alt en ball ikke en kanonkule. Anonymkode: 3c8bc...f0f Du må være uegnet som mor i hvert fall. Hvis du da ikke bor langt inn i skogen. Anonymkode: a7ea0...cfe 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #10 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Tåler du ikke ha naboer, må du flytte langt inn i skogen. Så lenge klokka ikke bikker midnatt så må du tåle så pass. Det er tross alt en ball ikke en kanonkule. Anonymkode: 3c8bc...f0f Klarer du ikke å ta hensyn til andre mennesker så får DU flytte langt inn i skogen. Gjør du akkurat som du vil rundt andre mennesker fordi de simpelthen bare må tåle det når de bor der de bor? Du er sikkert trivelig nabo 🙄 Anonymkode: f7cb3...17f 3 4
Hensatt Skrevet 19. mai #11 Skrevet 19. mai Klart det er lov å si ifra. De er sikkert ikke klar over at det også høres på andre siden av veggen. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #12 Skrevet 19. mai Takk for svar alle sammen! Da skal jeg ta turen bort imorgen. Vi har ikke bodd her så lenge og vi ønsker å ha et ålreit forhold til naboene våre. De virker som hyggelige folk, så jeg håper de tar det pent😅 Anonymkode: bf280...54e 5
AnonymBruker Skrevet 25. mai #13 Skrevet 25. mai Det er frekt å ta seg tilrette på andres eiendom eller eiendeler som også inbefatter husvegger. Det er lov å gi beskjed om at dette plager dere og at dere ønsker at de holder seg unna huset deres. Anonymkode: 7732f...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå