Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor i en kjedet enebolig, med naboen sin balkong imellom oss. Denne helgen har barna som bor i huset ved siden av oss, lekt mye med en ball på balkongen som de slår mot veggen til huset vårt. Veggen de slår i er inn mot stua vår. Til tider slår de så hardt at det rister i huset og det høres godt selv i underetasjen. De holder på slik i intervaller, så er heldigvis ikke konstant - men jeg holder på å bli gal!

Er det innafor å be naboen om at barna heller kan kaste ballen i hagen, mot deres egen vegg? 
Jeg spør fordi jeg er normalt ikke sensitiv på lyder, men er veldig sliten etter å ha jobbet en uke i strekk - og når jeg endelig kommer hjem for å slappe av etter enda en lang vakt, så ender jeg bare opp med å irritere meg over alt bråket..

Anonymkode: bf280...54e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt innafor! Jeg har barn selv, og ville ikke latt de kaste/sparke ball mot naboens vegg. 

Anonymkode: 8cd33...9da

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det innafor

Anonymkode: cd5b7...4b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi bor i en kjedet enebolig, med naboen sin balkong imellom oss. Denne helgen har barna som bor i huset ved siden av oss, lekt mye med en ball på balkongen som de slår mot veggen til huset vårt. Veggen de slår i er inn mot stua vår. Til tider slår de så hardt at det rister i huset og det høres godt selv i underetasjen. De holder på slik i intervaller, så er heldigvis ikke konstant - men jeg holder på å bli gal!

Er det innafor å be naboen om at barna heller kan kaste ballen i hagen, mot deres egen vegg? 
Jeg spør fordi jeg er normalt ikke sensitiv på lyder, men er veldig sliten etter å ha jobbet en uke i strekk - og når jeg endelig kommer hjem for å slappe av etter enda en lang vakt, så ender jeg bare opp med å irritere meg over alt bråket..

Tåler du ikke ha naboer, må du flytte langt inn i skogen. Så lenge klokka ikke bikker midnatt så må du tåle så pass. 
Det er tross alt en ball ikke en kanonkule. 

Anonymkode: 3c8bc...f0f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tåler du ikke ha naboer, må du flytte langt inn i skogen. Så lenge klokka ikke bikker midnatt så må du tåle så pass. 

Fuck off.

Anonymkode: 06fed...3a6

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Uten å blinke 

Anonymkode: c9764...998

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig helt greit å gi beskjed om, er helt grusomt å høre på sånt bråk. Enda verre når det ikke er egne unger. 

Anonymkode: 95685...455

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde jeg aldri akseptert at egne barn gjorde, og hadde blitt både flau og sint (på barna) hvis jeg oppdaget det. 
HELT innafor å si ifra!

Anonymkode: 381f8...9c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du må være uegnet som mor i hvert fall. Hvis du da ikke bor langt inn i skogen.

Anonymkode: a7ea0...cfe

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Klarer du ikke å ta hensyn til andre mennesker så får DU flytte langt inn i skogen. Gjør du akkurat som du vil rundt andre mennesker fordi de simpelthen bare må tåle det når de bor der de bor? Du er sikkert trivelig nabo 🙄

Anonymkode: f7cb3...17f

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Klart det er lov å si ifra. De er sikkert ikke klar over at det også høres på andre siden av veggen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen! Da skal jeg ta turen bort imorgen. Vi har ikke bodd her så lenge og vi ønsker å ha et ålreit forhold til naboene våre. De virker som hyggelige folk, så jeg håper de tar det pent😅

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er frekt å ta seg tilrette på andres eiendom eller eiendeler som også inbefatter husvegger. Det er lov å gi beskjed om at dette plager dere og at dere ønsker at de holder seg unna huset deres. 

Anonymkode: 7732f...ca0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...