AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Hei. barna ønsker å ta med snacks siden vi ikke har bestilt mat på fly (kresne barn) så vi lurer på om det lov? Alt er uåpnet og pakket. Anonymkode: ecb89...489
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Det avgjørende her er vel hvor dere skal fly. Anonymkode: 2b78c...d97
AnonymBruker Skrevet 18. mai #4 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det flytende? Anonymkode: 42d4f...10f Nei. Ingenting er flytende. Men vet ikke om de kan ha med 4-5 ting hver Anonymkode: ecb89...489
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det avgjørende her er vel hvor dere skal fly. Anonymkode: 2b78c...d97 Antalya Anonymkode: ecb89...489
Grønnastar Skrevet 18. mai #7 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Ingenting er flytende. Men vet ikke om de kan ha med 4-5 ting hver Anonymkode: ecb89...489 Hæ? 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai #8 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja Anonymkode: 5da7f...e88 Takk Anonymkode: ecb89...489
AnonymBruker Skrevet 18. mai #9 Skrevet 18. mai Klart det er lov. Og det er virkelig ikke avgjørende hvor dere skal fly. Anonymkode: 43854...618 6 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #10 Skrevet 18. mai Så lenge det ikke er noe flytende kan du ha en hel bag med godteri og snacks. Ingen regler på det. Anonymkode: f9c7d...6e5 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #11 Skrevet 18. mai Det er stort sett fritt fram så lenge det er prosessert og ikke flytende. Frukt, plantebasert og andre rå varer må man lese hvilke regler som gjelder i det landet du skal til. Anonymkode: 90f3f...f0a 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #12 Skrevet 18. mai Selvsagt kan du ta med mat på fly. Jeg har alltid med mat på fly, fordi flymat er svindyrt og smaker hoggorm. Om noe ikke er tillatt å ta med inn i landet du skal til, så får du spise det opp på flyet eller kaste det når det samles inn søppel før landing. Null problem. Anonymkode: 336d0...538 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai #13 Skrevet 18. mai Tusen takk for svar. Da kan vi slappe av 😂 Anonymkode: ecb89...489
AnonymBruker Skrevet 19. mai #14 Skrevet 19. mai Stakkars medpassasjerer! Sjokolade, godteri og Pringles, du kunne ikke finne på noe bedre? Som gir barna næring og ikke turbo? Må det være sukker? Anonymkode: 1c8c9...53b 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #15 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Stakkars medpassasjerer! Sjokolade, godteri og Pringles, du kunne ikke finne på noe bedre? Som gir barna næring og ikke turbo? Må det være sukker? Anonymkode: 1c8c9...53b Så heldig du er som ikke sitter med oss da! for din informasjon tar jeg med frukt, pose yoghurt og hjemmelaget horn. Jeg spurte om barna kunne ta med seg snacks de ville ha, nevnte aldri at jeg ikke tar med mat! bra jobbet, du virker utrolig tøff bak skjermen ☺️👍🏻 Anonymkode: ecb89...489 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #16 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei. barna ønsker å ta med snacks siden vi ikke har bestilt mat på fly (kresne barn) så vi lurer på om det lov? Alt er uåpnet og pakket. Anonymkode: ecb89...489 Selvfølgelig. Har jeg gjort i alle år både til barna og meg selv. Alt fra chips til kyllingsalat, sjokolade osv. Anonymkode: 349f6...f81 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #17 Skrevet 19. mai Ta nå med noen brødskiver og. Barn med vondt i magen grunnet for mye godterier og på fly er ikke gøy. Anonymkode: bc5c3...d14 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #18 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så heldig du er som ikke sitter med oss da! for din informasjon tar jeg med frukt, pose yoghurt og hjemmelaget horn. Jeg spurte om barna kunne ta med seg snacks de ville ha, nevnte aldri at jeg ikke tar med mat! bra jobbet, du virker utrolig tøff bak skjermen ☺️👍🏻 Anonymkode: ecb89...489 Ikke meg du svarer, men hvor lang tid tar egentlig den flyturen? I og med at du trenger så mye mat og snacks med? Et døgn? Anonymkode: 7f667...cae
AnonymBruker Skrevet 19. mai #19 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ta nå med noen brødskiver og. Barn med vondt i magen grunnet for mye godterier og på fly er ikke gøy. Anonymkode: bc5c3...d14 Jeg har med frukt, pose yoghurt og hjemmelaget horn med kjøttdeig. De ville bare ha med godteri fra normal enn å kjøpe på flyplassen. Anonymkode: ecb89...489
AnonymBruker Skrevet 19. mai #20 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke meg du svarer, men hvor lang tid tar egentlig den flyturen? I og med at du trenger så mye mat og snacks med? Et døgn? Anonymkode: 7f667...cae Vi reiser kl 02:00 og er fremme kl 11:30, da inkludert kjøretur, fly og transfer til hotellet. Anonymkode: ecb89...489
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå