Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Trenger noe til håret mitt som er farget mye. Hadde naturlig blndt hår, før jeg farget det mørkt, så tok jeg luocolor for å lysne det igjen, og dumme meg prøvde selvfølgelig å stripe det i lyse striper senere hjemme. Det resulterte i orange hår, og rett til frisøren igjen, som måtte farge det i en askebrun farge. Jeg skal snart stripe det igjen, men trenger noe som jeg kan bruke i håret. Hadde vært fint med noen anbefalinger, siden håret mitt er helt ødelagt. Har tenkt litt på Kerestase, noen som har noen ideer innenfor det merket eller andre? Har planer om å kjøpepå LF.
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #3 Skrevet 2. april 2006 Det er ikke så mye annet som hjelper på slitt hår enn en skikkelig hårklipp dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #4 Skrevet 2. april 2006 Kjøp hårkur hos frisøren! Det hjelper veldig mye!
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #5 Skrevet 2. april 2006 Skal kjøpe hårkur ja, men det er der jeg lurer på om noen har tips Vet at slitt hår må bli klipt, men kjemisk behandlet hår må bli kuret for å gjennoppbygge seg selv. Dessverre var det en klipp(der jeg tok luocolor) som gjorde håret helt grusomt. Hun som klippte meg klippte korte tuster helt oppe på hodet(bare noen cm lange!) og skar opp hele håret, til tross for at det var tynt fra begynnelsen av. Har nå fått helblondt hår igjen, og det er klippt, men på grunn av den kjemiske behandlinger trenger jeg tips til hårkurer.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #6 Skrevet 2. april 2006 Sebastian 2 in 1 hårkur .og også sebastian potion 9 leav in balsam. Har prøvdt mange ,men dette er det beste..
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2006 #7 Skrevet 2. april 2006 Selv om reklamen hevder å kunne gjenoppbygge skadet hår, er dette delvis bare løgn. Den kan få håret til å se og føles bedre, men egentlig er hårkurer o.l. mest ment for å forebygge slitasje. Når skaden først har skjedd, er saksa eneste varige utvei. Når det er sagt, kan du prøve å bruke en proteinkur og deretter fuktighetskur. Joico eller Kerastase har begge deler i sortimentet.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #9 Skrevet 2. april 2006 Men saken er da at jeg må klippe av meg hele håret da, for det er slitt pga overfarging og klipp som ikke var noe bra for håret i det hele tatt. Men har sett litt på Joico og vurderer å bestille meg noe derifra
Little sister Skrevet 3. april 2006 #10 Skrevet 3. april 2006 (endret) Jeg vil anbefale deg Kerastase. De har skikkelige gode produkter, og håret blir faktisk bedre. Jeg har også herjet mye med håret. Men har nå brukt Kerastase i tre år, og håret har aldri vært bedre. Bruker å bytte på shampoene, men den gule serien er favoritten. Har prøvd utrolig mye annet, men ingen slår Kerastase for min del. Endret 3. april 2006 av Hege_84
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #11 Skrevet 3. april 2006 Selv om reklamen hevder å kunne gjenoppbygge skadet hår, er dette delvis bare løgn. Den kan få håret til å se og føles bedre, men egentlig er hårkurer o.l. mest ment for å forebygge slitasje. Når skaden først har skjedd, er saksa eneste varige utvei. Når det er sagt, kan du prøve å bruke en proteinkur og deretter fuktighetskur. Joico eller Kerastase har begge deler i sortimentet. ← Litt feil det du sier her... Et hårstrå som er SPLITTET kan ikke repareres og må klippes av. Et hår som er kjemisk skdet, tørt osv kan fikses med rette prdoukter.
Little sister Skrevet 3. april 2006 #12 Skrevet 3. april 2006 Litt feil det du sier her... Et hårstrå som er SPLITTET kan ikke repareres og må klippes av. Et hår som er kjemisk skdet, tørt osv kan fikses med rette prdoukter. ← Dette er helt riktig Det er jeg et levende eksempel på
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #13 Skrevet 4. april 2006 Dette er helt riktig Det er jeg et levende eksempel på ← Jeg og hihi...
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #14 Skrevet 4. april 2006 Håret mitt har også fått røff behandling nå.. Og jeg skal IKKE ha i noe mer kjemikaler på en stund, det trenger og få roet seg ned. Det jeg bruker er nå en frisørshampo, silvershampo fra selective professional, fordi håret mitt har litt gulskjær. Så har jeg fått med prøver på en balsam og en krem man har i håret som ikke skyldes ut hos frisør, husker ikke hva de heter. MEn en hårkur som er billig og fin er OLIVEnolje!!! Du tar i olivenolje så hele håret er godt smurt inn, la det virke 5-10 min, Ta så i shampo FØR du skyller det. Skyll godt, og shamponer på nytt 1-2 ganger, til alt er ute. Det reparerer virkelig hår!! Har også prøvd produkter fra kerastase, og var KJEMPE fornøyd, brukte den grønne serien. Men har litt dårlig råd nå så må sverge til billigere alternativer.. Gi håret ditt litt tid, er ikke bare håret ditt som blir ødelagt, men hodebunnen også.. Vent til det begynner å vokse ut igjen litt før du gjør noe mer. Skrekkhistorien på for mye behandling er jo at håret ditt til slutt faller av...
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #15 Skrevet 8. april 2006 MEn en hårkur som er billig og fin er OLIVEnolje!!! Du tar i olivenolje så hele håret er godt smurt inn, la det virke 5-10 min, Ta så i shampo FØR du skyller det. Skyll godt, og shamponer på nytt 1-2 ganger, til alt er ute. Det reparerer virkelig hår!! ← funker det seriøst??? blir d ikke bare fettete å ekkelt? å hvordan hjelper dette???
Gjest Binna Skrevet 11. april 2006 #16 Skrevet 11. april 2006 (endret) funker det seriøst??? blir d ikke bare fettete å ekkelt? å hvordan hjelper dette??? ← Det er veldig bra for både hår og hodebunn. MEN du må ikke finne på å dusje skylle det ut med varmt vann! da setter det seg fast og håret ser fett ut i ei uke etterpå.. Skyll med med så kjølig vann du orker så går det ut. (trenger ikke være heeelt kadt, usikker på hvor mange grader det blir) Endret 11. april 2006 av Binna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå