AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Del Skrevet 18. mai Hva vil han tenke om meg da? Anonymkode: c6b62...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Del Skrevet 18. mai Tror ikke han vil tenke noe særlig. "Pasienten er ren og velstelt". Lol. Det eneste de legger vekt på er om du f.eks kommer med skitne klær og fungerer så dårlig at det er noe påfallende ved deg. Anonymkode: 6d2ea...a76 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Del Skrevet 18. mai JEG tenker at du overteneker dette veldig mye!! Anonymkode: 9b395...8a3 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #4 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): JEG tenker at du overteneker dette veldig mye!! Anonymkode: 9b395...8a3 Overtenking er en av grunnene skal dit. Anonymkode: c6b62...9f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Del Skrevet 18. mai Det er en selvsentrert tankegang, ingen bryr seg så veldig om hva du har på deg, heller ikke psykologen eller terapeuten. Man konstaterer at man er kledd passelig for vær/vind/anledning, that’s it. Anonymkode: 9323b...3c7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #6 Del Skrevet 18. mai Du får starte med å vise behandleren din denne tråden. Det er en god isbryter. Håper du finner veien ut av overtenkning ❤️ Anonymkode: 26f9b...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #7 Del Skrevet 18. mai I 28 grader eller midt på vinteren? Er klærene reine eller har "denne kjolen" gamle melkeflekker og sur svettelukt på seg? Det er det som betyr noe i denne settingen. Terapauter bryr seg nada om klærne dine med mindre du kommer i bh og truse, skitne klær, hullete klær eller du ikke kler deg etter vær og vind og dermed skaper et inntrykk av at du ikke kan ta vare på deg selv. Det er et helt greit antrekk. Ikke noe oppsiktsvekkende. Anonymkode: 5bf76...32a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #8 Del Skrevet 18. mai Du kan gå i hva du vil. Terapeuter tenker lite om hva du har på deg. Har du skitne klær som lukter vil de notere det i journalen din. Har du store hull i klærne eller du klær deg for snøstorm midt på sommeren vil det og skrives i journalen din, men min tidligere behandler ville ikke sagt noe. Da jeg gikk i behandling og var veldig syk gikk jeg i pysjamas og hettegenser. Fikk aldri noen kommenterer på det. Anonymkode: b000b...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #9 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I 28 grader eller midt på vinteren? Er klærene reine eller har "denne kjolen" gamle melkeflekker og sur svettelukt på seg? Det er det som betyr noe i denne settingen. Terapauter bryr seg nada om klærne dine med mindre du kommer i bh og truse, skitne klær, hullete klær eller du ikke kler deg etter vær og vind og dermed skaper et inntrykk av at du ikke kan ta vare på deg selv. Det er et helt greit antrekk. Ikke noe oppsiktsvekkende. Anonymkode: 5bf76...32a Om sommeren selvfølgelig. Anonymkode: c6b62...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #10 Del Skrevet 18. mai Hvis det er en mann du skal til så tenker han neppe over hva du har på deg i det heletatt annet enn at du har klær på. outfiten ser helt grei ut, go for it. Anonymkode: 0c898...d63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #11 Del Skrevet 18. mai Prøver du å gjøre inntrykk på behandleren? Husk at han/hun er ikke opptatt av overflaten, men hvordan du har det inni deg Anonymkode: 80f84...93a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #12 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prøver du å gjøre inntrykk på behandleren? Husk at han/hun er ikke opptatt av overflaten, men hvordan du har det inni deg Anonymkode: 80f84...93a Jeg vil bare se velstelt ut. Men nå lurer jeg på om det er bedre med en jeans jakke? Skinnjakke passer vel bedre på høsten? Anonymkode: c6b62...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #13 Del Skrevet 18. mai Ingenting? Jeg stilte i noe tilsvarende på DPS og var sminket/dusjet samme dag. Ble beskrevet i journal som at «pasienten fremstår velkledd og velstelt». Anonymkode: 95e50...c57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #14 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om sommeren selvfølgelig. Anonymkode: c6b62...9f2 Men gamle melkeflekker og sur svettelukt ikke var så selvfølgelig å ungå? Jeg svarte deg bare på spm ditt og hva du har på deg henger selvfølgelig sammen med når på året du skal bruke det. Terapauter tenker ikke over om du bruker den eller den jakken eller hvilken kjole du bruker. Det spiller ingen rolle hvilken jakke du tar. Anonymkode: 5bf76...32a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #15 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vil bare se velstelt ut. Men nå lurer jeg på om det er bedre med en jeans jakke? Skinnjakke passer vel bedre på høsten? Anonymkode: c6b62...9f2 Du skal ikke på moteshow. De noterer seg bak øret om du ser hygienisk ivaretatt ut eller ei. Stilen legger de seg ikke opp i med mindre den er ekstremt outrert. Anonymkode: 95e50...c57 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 18. mai #16 Del Skrevet 18. mai Det hadde aldri ramlet meg inn å reflektere over hva jeg har på meg hos terapeuten. Rent, luktfritt, uten for mye kløft og nedenfor rumpa = innafor. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #17 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vil bare se velstelt ut. Men nå lurer jeg på om det er bedre med en jeans jakke? Skinnjakke passer vel bedre på høsten? Anonymkode: c6b62...9f2 Ta på deg noe du føler deg vel i. Å gå i terapi er hjernetrim. Du må ha det behagelig. Hva går du i når du trener kroppen fysisk? Anonymkode: 26f9b...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå