Trolltunge Skrevet 19. mai #21 Skrevet 19. mai (endret) draug 75 skrev (4 timer siden): Det finnes et lite antall menn som har, for å si det slik, seksuell tilgang på flere kvinner enn de kan gjøre noe med. Dette er kanskje en eller to av de hundre du møter. Jeg vet ikke hvordan de reagerer, de er som et annet vesen enn hva mer gjennomsnittlige menn er. Men hvis du er innstilt på å se i nåde til menn som faller utenfor den "premiumkategorien" nevnt over, så er det etter min vurdering slik at du ikke har noe å frykte for, hvis det bare er puppene. Selvfølgelig, hvis du har to neser, mangler ett øye, hårvekst på halsen men ikke på hodet osv, så begynner det å balle på seg, men da er det jo ikke nødvendigvis puppene som er problemet. Jeg har oppriktig til gode å oppleve at det du kaller premium menn er dem som rakker ned på kroppen til kvinner. Det har jeg opplevd kun angående to grupper menn: Svært unge menn som liksom skal tøffe seg, og godt voksne/eldre menn som selv har langt fra en verneverdig kropp å sette på utstilling. Antagelig også for å tøffe seg, eventuelt en slags hevn over kvinner. Jeg synes bestandig dette er rart, for jeg har aldri tenkt videre over at de ikke har flott kropp, til de ved slike utsagn får meg til å kikke kritisk på dem, og tenke mitt. Som tidligere kollega av min far. Veldig hyggelig og positiv fyr var mitt inntrykk av ham. Å vurdere hans utseende kritisk var aldri i mine tanker. Så hadde jeg født barn og lagt på meg noen kilo, og det anmerket han. Snålt synes jeg, men jeg lo bare og sa "Ja min mann virker ikke å synes det er et problem." Så ser fyren meg inn i øynene og sier "Ja det er slik menn sier fordi de ikke våger annet, men vi liker selvfølgelig best at kvinnen er slank og stram". DA kikket jeg på ham. Virkelig kikket. Der sto han, betydelig mer lubben enn meg og med en bulende ølmage, hår som stakk ut av nesa, uappetitige tørre lepper og noen fjon på hodet, og rakket ned på min 20 år yngre kropp, som nettopp hadde født og likevel kun bar preg av det med noen få ekstra kilo. Ja ikke bare kikket jeg da kritisk på hans kropp, men han gikk fra hyggelig og positiv til "For en mannskit!". Premium menn er derimot ikke bare premium menn på grunn av sitt utseende. De er som regel greie. Det sagt, de aller fleste menn er begeistret for kvinnekroppen, og bryr seg ikke om små skavanker. Menn flest er herlige slik. Nevnte er unntak som ikke helt skjønner sitt eget beste, ved å sette fokus på hva de selv har å tilby ved å være ugrei først. Endret 19. mai av Trolltunge 2
DeLorean Skrevet 19. mai #22 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Sexy med arr? Hvorfor? Anonymkode: dff8d...e32 Vel. Jeg har arr selv, flere steder. Plager ikke meg. Synes det er veldig innafor med det inngrepet du har gjort. Det er noe med det 'uperfekte' liksom 🙂 Håper mitt svar er godt nok 😉 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #23 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Alt av inngrep grunnet dårlig selvfølelse/selvtillit eller plastiske operasjoner for å følge trender o. l. er et stort rødt flagg for meg. Inngrep grunnet brystreduksjon fordi bryststørrelsen skapte problemer er innenfor. En hel del menn bryr seg, selv om de ikke flagger det offisielt. Anonymkode: 22eeb...888 Du vil jo ikke se forskjellen på om det er reduksjon ellet silikon innlegg arrene kommer fra. Begge er vel noen små arr på undersiden av puppene regner jeg med. Og å flytte nippelen er vel også ganske vanlig ved begge typer opperasjoner. Anonymkode: 17ecc...2fd
AnonymBruker Skrevet 19. mai #24 Skrevet 19. mai Kommer an på hvorfor. Er det pga silikon, så ville det vært uaktuelt, men om det er noe arr ellers ville jeg ikke brydd meg stort om Anonymkode: 55996...856
AnonymBruker Skrevet 19. mai #25 Skrevet 19. mai Menn vil ha sex, punktum. Ser ikke for meg en eneste mann i hele verden som vil si: 'Oi, hva har vi her, da? Noen arr på puppen, nei da får det heller være." På med buksa og avgårde😅 Anonymkode: 89df9...1a6
AnonymBruker Skrevet 19. mai #26 Skrevet 19. mai Arr på en menneskekropp er normalt og ingen problem. Men operasjonsarr som følge av skjønnhetskomplekser har jeg en personlig ting imot. Det er noe symbolsk ved det som jeg ikke liker. For all del, jeg er ikke representativ for menn flest, så ingen grunn til å holde igjen på dating. Lykke til. Håper du finner en mann der ute som ikke bryr seg om det. 😊 Anonymkode: 56705...0d6
AnonymBruker Skrevet 19. mai #27 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Menn vil ha sex, punktum. Ser ikke for meg en eneste mann i hele verden som vil si: 'Oi, hva har vi her, da? Noen arr på puppen, nei da får det heller være." På med buksa og avgårde😅 Anonymkode: 89df9...1a6 Så enkle er ikke menn. Og joda, sånne menn finnes i fleng. Anonymkode: 56705...0d6
draug 75 Skrevet 19. mai #28 Skrevet 19. mai Trolltunge skrev (9 timer siden): har oppriktig til gode å oppleve at det du kaller premium menn er dem som rakker ned på kroppen til kvinner. Det har jeg opplevd kun angående to grupper menn: Jeg har ikke sagt at de rakker ned på. Jeg har egentlig bare sagt at de muligens kanskje bryr seg - fordi de har, kan du si, råd til det. Det jeg sier, er at det ikke finnes videre mange i den gruppa som kan avvise fordi de har for mange muligheter, AnonymBruker skrev (11 timer siden): Merkelig å kalle horebukker for "premium" menn. De aller færreste kvinner ønsker seg et forhold med en mann som er så løs. Slike menn kan ikke stoles på, og det er de fleste klar over. Anonymkode: ae562...cdb Det er en måte å bli "horebukk" på: altså hvis man skal være en som har det gratis, ja. Og det er å være så attraktiv og populær blant damene at man har muligheten til å bli en horebukk. Men, nå var det ikke meninga fra min side å kuppe tråden, eller å legge inn et legg som gjorde at tråden ble kuppa. Det er muligens en liten desimal av de du møter i Storgata eller Kongens gate eller hva (Keiser Wilhelms gate, Markens gate, Karl Johan) som er så bortskjemte og blaserte at de ville bry seg. En fyr av den mer alminnelige typen gjør ikke det.
AnonymBruker Skrevet 20. mai #29 Skrevet 20. mai Slike arr, av slik årsak, går for meg inn i samme kategori som strekkmerker andre naturlige spor en kvinnekropp blir påført gjennom et liv. Som en patina som vi elsker. Arr som følge av silikoninnlegg er like tacky som puppene. Stor forskjell der altså. Arrene er kanskje de samme, men ikke årsaken. Anonymkode: 1bf8c...9e7 1
feliek54 Skrevet 21. mai #30 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2025 den 16.50): Opererte brystene for noen år tilbake, brystreduksjon + løft.. det har etterlatt meg med noen mindre pene arr.. både under brystene og omerådet omrisset rundt areola er hvite arr.. bryr en mann ser om dette? lyst å begynne å date igjen etter et forhold med mye pyskisk vold, men føler meg så usexy.. Anonymkode: dff8d...e32 Jeg hadde ikke det om jeg liker deg
Bælfeit Skrevet 20. juli #32 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (På 18.5.2025 den 16.50): Opererte brystene for noen år tilbake, brystreduksjon + løft.. det har etterlatt meg med noen mindre pene arr.. både under brystene og omerådet omrisset rundt areola er hvite arr.. bryr en mann ser om dette? lyst å begynne å date igjen etter et forhold med mye pyskisk vold, men føler meg så usexy.. Anonymkode: dff8d...e32 Det hadde ikke brydd meg,litt arr skal jeg holde ut med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå