AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Jeg skal reise til Milano i september. Jeg skal være der torsdag til tirsdag, men reiser for å se Formel 1 løp så vil ha ganske tett program. Har 1,5 dag til å se byen, så ute etter tips og ting jeg ble se, spise og oppleve mens jeg er der. Hva bør jeg unngå? Være obs på? Ønsker ikke å reise ut av byen. Anonymkode: 55a82...542
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Jeg ville valgt en annen by, men siden det er der du skal ville jeg fått med meg Duomo og utsikten fra toppen, gått gjennom Galleria Vittoririo Emanuele og spist en is på Venchi og kjøpt med sjokolade derfra hjem. Flere bra restauranter også i byen, bla en som heter Tram Tram i nærheten av Milano Centrale. Og så ville jeg funnet noe mer som var verd p se ved å Google og ellers bare sett og livet og drukket kaffe eller prosecco på fortausrestauranter. Anonymkode: b47f1...7dc 1
gard Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai Du bør få med deg The Last Supper av DaVinci - billetter må bookes på forhånd så det gjelder å bestille tidlig. Duomo'en er fasinerende og utsikten fra toppen er bra. Du kan få omvining på Operahuset La Scala. Prøv tradisjonell mot - f,eks, ossobuco med risotto milanese.
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2025 den 16.46): Jeg skal reise til Milano i september. Jeg skal være der torsdag til tirsdag, men reiser for å se Formel 1 løp så vil ha ganske tett program. Har 1,5 dag til å se byen, så ute etter tips og ting jeg ble se, spise og oppleve mens jeg er der. Hva bør jeg unngå? Være obs på? Ønsker ikke å reise ut av byen. Anonymkode: 55a82...542 Så lenge du ikke skriver noe om hva dine interesser er, så er det vanskelig å komme med tips. Du skal se F1 i Monza? Jeg er "lommekjent" i Milano. Har sikkert vært der nærmere 25 ganger. Så: Hva er du interessert i? Milano er shoppingbyen over alle. Just in case du vil handle. San Siro stadion er spektakulær, også hvis man ikke er interessert i fotball. Og så har du Duomo, Siste nattverden - og en haug med andre ting. Anonymkode: 5910f...7d2
Durinur Skrevet 31. mai #5 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 22.55): Jeg ville valgt en annen by, Anonymkode: b47f1...7dc Kanskje ikke så enkelt siden personen skal dit for å se Formel 1? 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #6 Skrevet 31. mai Åh, hadde du hatt bedre tid ville jeg dratt til Bergamo. En liten times togtur utenfor, fantastisk sted, spesielt funicolaren opp til Citta Alta. Anonymkode: dc6af...92b 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 0.19): Åh, hadde du hatt bedre tid ville jeg dratt til Bergamo. En liten times togtur utenfor, fantastisk sted, spesielt funicolaren opp til Citta Alta. Anonymkode: dc6af...92b Bergamo er helt fantastisk! Anonymkode: 6dede...023
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå