Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har masse  tinder likes og dates som mann, men det blir ikke noe av noen ting.

De jeg har vært interessert i er ikke interresert i meg og omvendt. I det siste året har jeg hatt en del dates som har gått bra

føler meg men som nevnt de som har vært interessert.

Dette som var så morro har faktisk gått utover psyken til slutt å jeg er redd jeg holder på å utvikle depresjon da jeg alltid har hatt kjæreste bortsett fra de 3,5 siste årene. Ferier etc går ikke som før å det er nok medvirkene årsak til depresjoen under oppseiling.

Redd de Tinder greiene er skadelig for enkelte av oss, kan vel bare skylde på meg selv da jeg har sikkert vært på 20 dates og brukt mye tid på det(Selv om jeg får napp på damer opptil 10-12 år yngre blir det jo bare en illusjon og selvskading da jeg pleide å få napp hos halvparten på date, nå nesten ingen napp  lenger så antar det skinner gjennom at jeg ikke har det så bra.

Noen råd ? Fikser ikke datingen men klarer heller ikke leve uten partner eller finner hobbyer som gjør meg engasjert nok til at dette ikke er hovedtema i livet.

Mann +50

Anonymkode: e5f3c...219

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De jeg har vært interessert i er ikke interresert i meg og omvendt. I det siste året har jeg hatt en del dates som har gått bra

Dette som var så morro har faktisk gått utover psyken til slutt å jeg er redd jeg holder på å utvikle depresjon da jeg alltid har hatt kjæreste bortsett fra de 3,5 siste årene. Ferier etc går ikke som før å det er nok medvirkene årsak til depresjoen under oppseiling.

Redd de Tinder greiene er skadelig for enkelte av oss, kan vel bare skylde på meg selv da jeg har sikkert vært på 20 dates og brukt mye tid på det(Selv om jeg får napp på damer opptil 10-12 år yngre blir det jo bare en illusjon og selvskading da jeg pleide å få napp hos halvparten på date, nå nesten ingen napp  lenger så antar det skinner gjennom at jeg ikke har det så bra.

Noen råd ? Fikser ikke datingen men klarer heller ikke leve uten partner eller finner hobbyer som gjør meg engasjert nok til at dette ikke er hovedtema i livet.

Mann +50

Det er på en app, på forhånd er dere villt fremmede for hverandre. Når du står i et rom med alle disse damene er det ikke sikkert det hadde vært en gjensidig attrakjson og dere hadde aldri møttes.

Når man dater noen man ikke kjenner er det større sjangse at det blir bom, derfor må du ikke la dette reflektere hva du tenker om egen attraktivitet. Hadde du datet dem du naturlig hadde god kontakt med, har resultatet kanskje vært mye bedre. 

Ja det høres ut som du er tinder avhengig, så tror også det er skadelig for deg. Det kan gå, men du kan ikke la det diktere livet ditt. 

Anonymkode: ae853...a6a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jøss. Skulle tro du var meg om ca 1 år.. 

Jeg er singel og har vært det et par mnd etter å ha avsluttet et forhold som ble veldig usunt for meg. Dette har gjort meg deprimert og det virker som om jeg tar det hardere enn henne. 

Jeg liker ikke å være alene. Ikke så mye på grunn av ensomhet i seg selv, men jeg liker å ha en partner jeg kan dele ting med. Jeg har nesten aldri vært singel i lengre perioder hele mitt liv. 

Min plan er ikke dating apper, men tanken har fristet meg. Min plan er å jobbe litt med meg selv og nyte livet alene. Ingen ONS. Ingenting. Omgås med venner. Reise dit jeg vil. 

Når jeg etterhvert står støtt i det håper jeg at Gud sender en åpen, ærlig og sikker dame som kan gi meg ro og kjærlighet. Hun vil få enormt mye tilbake. 

M50+

Anonymkode: e04fa...d27

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mann +50

Slutt å se på yngre kvinner som mer verdt/mer attraktive/mer egnet for deg. Det høres ut som du har et litt usunt syn på kvinner og aldring. Kanskje du som mange andre menn sliter med å se på kvinner som likestilte mennesker.

Tinder er jo bare et kjøttmarked, ekstremt overfladisk. Man blir vant til å "shoppe" etter mennesker, og får til slutt et veldig kynisk syn på det motsatte kjønn.

Dropp datingapper og forsøk på gamlemåten i stedet, meld deg inn i foreninger og finn deg noen artige hobbier å drive med, så er sjansen større for at du treffer noen du faktisk passer bra med.

Anonymkode: 72b7c...630

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Slutt å se på yngre kvinner som mer verdt/mer attraktive/mer egnet for deg. Det høres ut som du har et litt usunt syn på kvinner og aldring. Kanskje du som mange andre menn sliter med å se på kvinner som likestilte mennesker.

Dette er bare tull. TS har som alle andre lov til å ha preferanser. Ser ikke kvinner med en sjekkliste på 50 punkter på menn som «likestilte mennesker»?

Hvis TS er veldig firkantet på preferansene sine så risikerer han å forbli singel. Eller å gå glipp av en fantastisk kvinne. Fritt valg.

Anonymkode: 021dd...762

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette er bare tull. TS har som alle andre lov til å ha preferanser. Ser ikke kvinner med en sjekkliste på 50 punkter på menn som «likestilte mennesker»?

Hvis TS er veldig firkantet på preferansene sine så risikerer han å forbli singel. Eller å gå glipp av en fantastisk kvinne. Fritt valg.

Har aldri sett en kvinne med sjekkliste (annet enn her på Kvinneguiden, som ikke representerer virkeligheten i noen særlig grad). Veldig mange kvinner ender opp med søppelmenn som ikke gidder å ta oppvasken når de blir bedt om det engang, så kravene er generelt jævlig lave.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke reise på singelferier? 

Da har du sjans til å ha hyggelig ferie og danne vennskap med andre single - og kanskje møte noen du forelsker deg i. 😊

Anonymkode: 3db25...991

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Singelferie er noe jeg vurderer til høsten, men mest for å komme seg ut og slappe av. Kanskje møte noen morsomme og/eller hyggelige mennesker.

Anonymkode: eb71b...7f9

AnonymBruker
Skrevet

Kom selv ut av et langt destruktivt samliv, så skjønner ønske om en annen opplevelse. Tenker det ikke er så heldig å nødvendigvis definere lykke med det å være sammen med noen. Synes personlig det var utrolig befriende å ikke leve med alt det stresset som var. Har møtt mange flotte damer på tinder, men det har ikke klaffet. Jeg deler ikke den generaliseringen folk har med tanke på tinder. Er vel like stor variasjon der av mennesker som ellers. 

Anonymkode: 0bb57...6e1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Singelferie er noe jeg vurderer til høsten, men mest for å komme seg ut og slappe av. Kanskje møte noen morsomme og/eller hyggelige mennesker.

Anonymkode: eb71b...7f9

Er det andre enn DNT som arrangerer ?

Har hatt lyst men men hadde noe på gang i løpet av perioden  til avreise så måtte avlyse

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Har aldri sett en kvinne med sjekkliste (annet enn her på Kvinneguiden, som ikke representerer virkeligheten i noen særlig grad).

Hvis KG ikke representerer noe relevant så er vel hverken ditt eller mitt innlegg relevant heller?

Sitat

Veldig mange kvinner ender opp med søppelmenn som ikke gidder å ta oppvasken når de blir bedt om det engang, så kravene er generelt jævlig lave.

Kanskje kravene er høye på helt andre ting?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er livredd akkurat nå, for jeg er redd for at jeg har mistet min eneste store kjærlighet. Man pleier jo å si at det er flere menn der ute, men ikke for meg. Jeg føler jeg hadde funnet den eneste rette for meg. Jeg har grått to uker i strekk nå, hver dag, fordi han ikke sender noen meldinger til meg noe mer. Han virker redd for å satse på meg, mens jeg sitter her og kjenner at jeg lengter etter han med hele meg. Jeg er redd for at jeg snart lengter meg syk etter han. Jeg tør ikke å dra for å besøke han uanmeldt heller, fordi jeg er redd for at jeg ikke får den mottakelsen jeg vil ha av han da jeg kommer dit. Hvis han avviser meg ansikt til ansikt, så ville jeg gått i tusen biter rett foran han. Han er alt jeg vil ha, og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg videre. 

Anonymkode: 04708...1e7

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg er livredd akkurat nå, for jeg er redd for at jeg har mistet min eneste store kjærlighet. Man pleier jo å si at det er flere menn der ute, men ikke for meg. Jeg føler jeg hadde funnet den eneste rette for meg. Jeg har grått to uker i strekk nå, hver dag, fordi han ikke sender noen meldinger til meg noe mer. Han virker redd for å satse på meg, mens jeg sitter her og kjenner at jeg lengter etter han med hele meg. Jeg er redd for at jeg snart lengter meg syk etter han. Jeg tør ikke å dra for å besøke han uanmeldt heller, fordi jeg er redd for at jeg ikke får den mottakelsen jeg vil ha av han da jeg kommer dit. Hvis han avviser meg ansikt til ansikt, så ville jeg gått i tusen biter rett foran han. Han er alt jeg vil ha, og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg videre. 

Hva har skjedd? Har han plutselig bare ghostet deg? Hvor lenge var dere sammen?

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke "den rette" hvis han ikke vil ha deg. Hvis du hadde vært den rette for han, hadde han ikke latt denne redselen du mener han føler komme i veien for et forhold. Han hadde ikke risikert å miste deg ved å ikke sende meldinger. Grunnen til at han ikke sender deg meldinger er at han ikke er interessert i å ha kontakt med deg.

Du sier han er alt du vil ha - vil du virkelig ha en mann som ikke føler det samme for deg? For han viser jo tydelig at han ikke vil ha deg.

Tro meg, det finnes ingenting ved denne mannen du ikke kan finne i en annen.

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var jo trist, du bør kanskje vurdere hjelp for det var litt i overkant reaksjon selv om det er trist når en ikke får den en vil.

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Kanskje kravene er høye på helt andre ting?

Håper det. 

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Dette er sorgen og sårede følelser som snakker 💖 2 uker er enda ferskt, du kommer deg videre om em stund. Pust og hold ut 

Anonymkode: ae853...a6a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mann +50

Tinder kan være skadelig ja, hvis du ender opp med å bruke det for validering. Typ «shoppe» damer og opplevelser- der alt annet virker kjedelig og ingen er «bra nok».

Da jeg bestemte meg for å prøve å finne kjærligheten så måtte jeg først jobbe en del med meg selv. For man må liksom tro på det, at det finnes noen spm kan klaffe. Og man må riste i egne fordommer, og grave litt i hvilke ytre krev og illusjoner man går rundt med.

Anonymkode: 58c42...ad9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hatt lyst men men hadde noe på gang i løpet av perioden  til avreise så måtte avlyse

TS

Ja. Google er din venn. 

Anonymkode: 3db25...991

AnonymBruker
Skrevet

TS

https://www.carpe-diem.no

https://www.apollo.no/reiser/apollo-solo

https://www.singelturer.no

https://svane-reiser.no/c/reiser/category/singelreiser

https://www.allertravel.no/singelturer

Anonymkode: ed46d...423

AnonymBruker
Skrevet

TS

Carpe Diem og Aller reiser iallefall. Nesten bestandig stor overvekt av kvinner, og voksen alder. 40- 45+. 

Selv om det bestandig er mulighet til å treffe noen der man møter mennesker er det nok en stor fordel å dra på reiser man ønsker for reisens skyld i hovedsak. De fleste kvinner ønsker nok helst ikke å ha med menn som i hovedsak er der for å sjekke opp kvinner, men ganske lite interessert i reisen egentlig. 

Anonymkode: 67c4a...b4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...