Gå til innhold

CBD olje - gjør friskere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hørte på denne podkasten og de sier at cbd olje (cannabis olje) kan fjerne fysiske sykdomer som fibromyalagi, fatique, osv og psykisk som angst ved å tilføye cbd olje. De sier at cbd har visst seg å være bra for folkehelse fordi feks angst og stress lidelser går ned.

De sier at når vi er i høyt stress er det lettere for oss å manifestere eller få ulike sykdom. De sier at cbd hjelper på søvn. Cbd er helt uten rusmiddel stoffet THC. De sier at cbd her i helsekost butikker i norge kun er for utvending bruk (smøres på huden), ikke innvendig bruk, som svelge gjennom munnen. De sier feks at de som sliter med leddgikt eller noe annet, kan ha godt av å smøre cbd olje der de har smerte for å dempe smerte og bettenelse.

Er cbd betennelse dempende? Hvorfor er ikke cannabis/cbd lovlig når det bare er positiv?

De sier mange får god effekt av CBD behandling (olje). Hva mener og tenker dere om det?

Norske helsevesen og psykologer er det ikke mange som får hjelp av. Likevel roper politikere høyt at flere må uti jobb og mindre uføre, men når ingen får hjelp for det de sliter med på grunn av dårlig og ubrukelig helsevesen eller et helsevesen som ikke vet hva de skal gjøre med enkelte blir det vanskelig å få flere uti jobb.

Norsk helsevesen er så korrupt at når noe medisin fungerer , forbyr de det.

Anonymkode: 4ba56...f90

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Norsk helsevesen er så korrupt at når noe medisin fungerer , forbyr de det.

Jeg tenker at du slenger ut en slik avslutning, på et tema som ellers ville vært spennende å diskutere, viser det hvor seriøsiteten din ligger. 

Btw. Hvorfor mener du at denne passer best under "Religion, alternativt og filosofiske spørsmål"

Endret av Midgard
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har prøvd det, mange ganger. Og det virker ikke på meg.

Samtidig vet jeg om flere som sier dette har gitt dem et nytt liv.

Selv liker jeg thc bedre enn cbd. Med thc forsvinner blant annet alle plagene mine i overgangsalderen, null hetetokter.

Men så var det det med rusen da, er ikke glad i å kjøre bil dagene etter. Ikke fordi jeg er ruset, men fordi det kan gi utslag på tester. 

Anonymkode: e76f8...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja det har god effekt! Dumt at det skal være så vanskelig i Norge, men noen har allerede cannabis på resept. Bestille olje får man gjøre fra utlandet.

Anonymkode: 11a11...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det har god effekt! Dumt at det skal være så vanskelig i Norge, men noen har allerede cannabis på resept. Bestille olje får man gjøre fra utlandet.

Anonymkode: 11a11...565

Nei, du kan ikke ta inn olje selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...