Stor pike Skrevet 18. mai #1 Del Skrevet 18. mai Jeg opplever 17.mai som en hyggelig festdag. Men her inne gjør visst "ingen" det. Det er sutring og klaging over en lav sko. Folk stiller ikke på dugnad. Ok, det er irriterende. Jeg har selv tatt min del av dobbelt akter, noe som kunne vært avverget med en sms. Folk kler seg dårlig. Det synes jeg ikke noen har noe med. Jeg har selv vært for feit for bunaden min, oppdaget tre dager før 17.mai, og antrekket ble noe "sammenrasket". Å kjøpe nytt antrekk hadde jeg simpelthen ikke råd til. Spleiselag til frokost. Nå har vi aldri hatt eller vært på det på nasjonaldagen, men er på fast sommerfest. Da får alle en mail i forkant: kan dere ta med en salatbolle. Eller en gulost. Det jeg mener er at om dere har en formening om hva som er bra nok, gi beskjed. Jeg hadde en fin 17.mai. Synd at så mange legger vekt på hva som ikke var bra nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Del Skrevet 18. mai Det jeg ser mest av her inne i forbindelse med slike festdager, er folk som blir sviktet av venner/familie, eller som ikke har venner/familie å feire med. Og da tenker jeg at man har full rett til å ventilere litt på nettet, og finne andre i samme båt slik at man føler seg sett, hørt og mindre ensom. De av oss som har større nettverk og feirer på tradisjonell måte har ikke samme behov for å snakke om dette. Og det er kanskje heller ikke hensiktsmessig å skryte til fremmede av hvor fantastisk fint man hadde det, når man vet at mange her på forumet hadde det vondt. Anonymkode: 204ed...7d9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Del Skrevet 18. mai Det er en egen tråd i «høytider og spesielle anledninger» om trivelige opplevelser fra i går. Anonymkode: 420f1...78f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18. mai #4 Del Skrevet 18. mai Jeg hadde en hyggelig dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 18. mai #5 Del Skrevet 18. mai Ja, men har kun vært på familiemiddag. Var ikke ute noe sted i folkekaoset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Del Skrevet 19. mai Vi hadde det fint. Kjedelig med tog og være på skolen for oss voksne, men barna koste seg. Vi legger ikke listen høyt da. Barna var lei ganske raskt. Da dro vi hjem. Naboen inviterte barna til trampoline og pølse i brød og vi hadde besøk og satt på kjøkkenet med god mat og prat. På kvelden koste barna seg med gaming mens vi voksne spratt en champagne og spiste mer god mat. Perfekt 🤭♥️🇳🇴 Anonymkode: e1437...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå