Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et eget "sminkelys" på badet fordi det var der da jeg kjøpte det, men det gir ikke så godt lys for annet enn å se kviser og andre ulumskheter. Litt som i enkelte prøverom hvor alt blir feil. Så jeg står i ganga når jeg sminker meg, det har digre vinduer og masse dagslys. Da ser jeg både lys, skygge og alt imellom. Da sminker jeg meg best. Det er også slik folk ser meg - i lys, skygge og alt imellom.

Anonymkode: 501f4...74a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er heldig som har egen garderobe med sminkebord! 

Anonymkode: c41c5...c21

Da jeg var student stod bordet - med forstørrelses-speil og lys - 5cm fra 90 senga mi 😂

Og på ferie finner du meg ofte i en vinduskarm. Med handholdt speil med ledlys. 

ALDRI sminke på badet. På grunn av temperatur, og avstand til speil, uansett hvor godt lys det er. 

Anonymkode: 5a7fb...4df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor forklare så mye? Du har sagt at du liker det sånn pga du vil sminke deg slik og sånn, de er ikke enig eller forstår ikke, OK, legg ballen død, for det er ditt bad, og hva de tenker har ikke så mye å si. Jeg ville i alle fall ikke brukt mer tid på en slik bagatell. 

Anonymkode: 3a8b1...33b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi jeg blir «beskyldt» for å bry meg om ting ingen andre bryr seg om. Hun mener det ikke har noe å si om det er godt eller dårlig lys når man skal sminke seg, man ser omtrent lik ut uansett og ingen andre ser forskjell. Jeg liker selvsagt ikke å bli beskyldt for å være «for opptatt av utseendet» / «for selvopptatt» / «for selvkritisk», når jeg bare vil unngå skjoldete sminke eller foundationskille. Man trenger ikke stå på badet mitt og telle rynker, grå hår eller porer i huden, men et ekstra strøk med solpudder som blir oransje, kan jeg godt unngå.

Anonymkode: c41c5...c21

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du lager så stor sak ut av det.

Anonymkode: afe03...f1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...