Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Planlegger tur til Gdansk i sommer, vurderer å legge inn noen dager i Sopot også. 
Dere som har vært der, hvilket sted «fortjener» flest dager?
Eller burde man være på et sted og heller ta dagsturer til det andre stedet?  

Anonymkode: 90659...f08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt på et samme, men jeg ville bodd o Gdansk og tatt dagsturer til Sopot. 

Anonymkode: 7e9e0...6be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar det ikke bare ca et kvarter fra Gdansk til Sopot da? I så fall ville jeg bodd i Gdansk og tatt utflukter derfra.

Anonymkode: 10c4a...868

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kort i mellom. Men jeg ville likevel byttet hotell/sted. Det er nydelige resorts ved stranden i Sopot. SPA-avdelingene er mye større og bedre enn de i sentrum, store frokostbuffeter. Og så er det nydelig med en treningstur på stranda en tidlig morgen, eller gå på pieren og se solnedgangen. 

Om sommeren ville jeg mulig splittet 50-50. Man kan alltid ta dagsturer frem og tilbake om man ønsker mer av det andre. 

Anonymkode: b51b6...b6e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært begge plasser, og ville evt bodd i Gdansk. Sopot er jo bare en lang handlegate ned mot stranden/piren? Når jeg var der, var vannet veldig skittent, gikk ikke an å vasse/bade der. Holdt med et par timer der for min del. Men koselig å rusle ned gaten og ut på piren da, også kan man ta båten tilbake til Gdansk derfra, om man vil. Det anbefales😊

Anonymkode: 5c88f...d90

Skrevet

Jeg ville bodd i Gdansk flest netter, der skjer der litt mer. Men Sopot er veldig fin og avslappende med fin og lang strand, så er par netter her er også fint. 

AnonymBruker
Skrevet

Gdansk har mye mer av alt, museer, shopping, historiske steder. Sopot er mer for å gå på stranda. Tror jeg var der et par timer.

Anonymkode: 21ae4...93b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...