AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Har ei venninne som for tiden ser etter en plass å bo. Hun stresser mye og er bekymret pga det. Hvis jeg sender henne meldinger så svarer hun så kort. Bør jeg trekke meg litt tilbake og vente til hun blir seg selv igjen? Anonymkode: c9064...842
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ei venninne som for tiden ser etter en plass å bo. Hun stresser mye og er bekymret pga det. Hvis jeg sender henne meldinger så svarer hun så kort. Bør jeg trekke meg litt tilbake og vente til hun blir seg selv igjen? Anonymkode: c9064...842 Ja, ville kanskje ventet på at hun melder først. Jeg hadde en venninne som ble borte vekk, viste seg at hun i godt voksen alder hatt fått seg ny kjæreste. Og da forsvant visst interessen for alle rundt, men virker som ting begynner å normalisere seg igjen. Anonymkode: 381cb...93c
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Skrevet 18. mai Hvis dette har pågått over tid ville jeg absolutt trukket meg unna ja. Det er bra å ta initiativ og jobbe for å holde liv i vennskapet, men når personen gang på gang demonstrerer at de ikke er interessert, innser man til sist at man kaster bort energien sin. Ikke jag folk. Anonymkode: 31374...6ef 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #4 Skrevet 18. mai La henne være. Hvis hun er interessert, tar hun kontakt når hun er klar. Anonymkode: db850...31a 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ei venninne som for tiden ser etter en plass å bo. Hun stresser mye og er bekymret pga det. Hvis jeg sender henne meldinger så svarer hun så kort. Bør jeg trekke meg litt tilbake og vente til hun blir seg selv igjen? Anonymkode: c9064...842 Trenger hun hjelp? Noen å gå på visning med? Jeg er en av de som har angst for å gå på visning (blant annet) og det ble ofte til at jeg utsatte slike ting helt til jeg må ta noe jeg egentlig ikke ønsket meg. Hadde ikke turt å spørre men hadde blitt sjeleglad om noen hadde hatt hjerte til å bruke litt tid på å hjelpe meg. Anonymkode: a9ee8...eee 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai #6 Skrevet 18. mai Jeg gjør det alltid slik at jeg sender siste mld eller siste telefonsamtale om da ikke blir besvart, da er ballen i den andres hender. Om det så går 45.000 år så tar jeg aldri kontakt igjen. Det handler om respekt ❤️ Anonymkode: 1862d...028 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #7 Skrevet 19. mai Hva sender du henne meldinger om da? Deg og dine egne småbekymringer……? Om du er en god venn bør du jo uansett heller gjøre det du kan for å støtte henne i det som åpenbart er en stressende og vanskelig tid for henne. Hva skal en med venner, om de trekker seg unna nettopp når en trenger dem som mest? Ha forståelse for at å finne et nytt bosted er hennes hovedprioritet nå, og forsøk å bidra positivt for henne. Anonymkode: 99546...3fd 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai #8 Skrevet 19. mai Spør henne hvorfor. Jeg har en venninne som er sånn. Svarer alltid kort og virker uengasjert. Men hun bare er sånn. Anonymkode: 9d399...d75
AnonymBruker Skrevet 19. mai #9 Skrevet 19. mai Så hun er stressa og bekymret og du lurer på hvorfor hun er kort mot deg på meldinger?? Hun har muligens andre ting å tenke på enn å underholde deg?? F.eks. skaffe seg tak over hodet??? Anonymkode: ab59c...60c 2 1
Sjarmør Skrevet 20. mai #10 Skrevet 20. mai Jeg synes du skal respektere at hun får tid til seg selv og sine gjøremål. Og skulle du ikke høre noe mer fra henne - så føler hun kanskje at dere har vokst ifra hverandre. Flere folk burde være flinkere til å ta hint. For det ikke et lett tema å ta opp at man ikke lenger finner personen interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå