Babyface Skrevet 20. november 2002 #1 Skrevet 20. november 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3945895 Jeg synes virkelig denne jenta er utspekulert! Personen som vant har da ikke jukset seg til seier, han ble stemt fram som favoritt blant seerne. Hun var ikke god nok. Jeg mener han kan bruke pengene på hva han vil. Etter han har mottat dem er det ingen som kan bestemme hva han skal bruke pengene til likevel.
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #2 Skrevet 20. november 2002 1 ord: SMÅLIG Det synes jeg at det er :evil:
Catzy Skrevet 20. november 2002 #3 Skrevet 20. november 2002 Enig, smålig. De går ut med en avtale, helt åpent. Folk stemmer på den ene. Ingen blir lurt. Folk liker dem, avtale eller ikke. Og så begynner de andre å saksøke. - reality"stjerner" my ass. Catzy
monja Skrevet 21. november 2002 #4 Skrevet 21. november 2002 Jeg holder med alle som sier dette er smålig...Det er jeg bare så enig med dere i. Jeg likte ikke "Kråkeslottet" i utgangspunktet heller jeg da....
starie Skrevet 21. november 2002 #5 Skrevet 21. november 2002 At det går an å bli så grisk.. Hun er bare en dårlig taper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå