AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:28 #1 Del Skrevet søndag kl 12:28 Jeg skal fly 7.00 på morgenen. Lander igjen 01.35 to uker senere. Tidligere har jeg kjørt både til og fra og parkert hos Avinor/Oslo lufthavn. Nå vurderer jeg hotellovernatting begge veier. Jeg ønsker da overnatting og parkering billigst mulig. Er bare en så enkeltrom går fint. Noen forslag? Anonymkode: 9ffec...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:01 #2 Del Skrevet søndag kl 13:01 Dette er ganske billig Thon Anonymkode: 5af0c...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:59 #3 Del Skrevet søndag kl 17:59 For 1 ukes parkering på p6 betalte vi 349? Fra 20.05-27.05 på Anonymkode: 8b834...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet søndag kl 18:23 #4 Del Skrevet søndag kl 18:23 Billigste alternativ https://www.gardermoenhotell.no/ Mvh lokalkjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå