AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Vedkommende skriver langt og forklarer om alt vedkommende har tilgang på og hva som skjer om jeg ikke betaler. Jeg tar det for det det er og har ikke tenkt å betale. Er vi mange som har fått en slik e-post? Anonymkode: edec0...bde
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Det er en velkjent svindelmetode som har blitt brukt i alle år... Anonymkode: 16ffc...441 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Skrevet 18. mai Skjer fra tid til annen. Overser de stort sett, men av og til er det litt gøy å kaste bort tiden dems. Anonymkode: 873b4...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #4 Skrevet 18. mai Fått en mail eller to hvor en iddiot skriver at han har film av meg hvor jeg runker til overgrepsmatriale.. bare synd jeg er kvinne.. vanskelig å runke da🤷🏻♀️😂 Anonymkode: 872b0...387 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Skrevet 18. mai Ja, fikk også en slik nå nylig. Den var skrevet mer "personlig" enn de som vanligvis kommer. Enkelt for meg å forstå at dette er tull, når det vedkommende sier ikke er riktig. Men skjønner at noen kan gå på akkurat den her. 😕 Anonymkode: 7e889...483
AnonymBruker Skrevet 18. mai #7 Skrevet 18. mai Det ser jo ut til at det er min e-post som det er sendt fra. Liker ikke det. Anonymkode: edec0...bde
TBL12 Skrevet 18. mai #9 Skrevet 18. mai (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ser jo ut til at det er min e-post som det er sendt fra. Liker ikke det. Anonymkode: edec0...bde Kjent triks å sende "fra" epost adressen til mottakeren. Det er ikke automatisk slik at epost faktisk er sendt fra din konto. Poenget med metoden er det skal virke som om avsenderen har tilgang på kontoen din. Skremme mottakeren med andre ord. Endret 18. mai av TBL12 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #10 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Fått en mail eller to hvor en iddiot skriver at han har film av meg hvor jeg runker til overgrepsmatriale.. bare synd jeg er kvinne.. vanskelig å runke da🤷🏻♀️😂 Anonymkode: 872b0...387 Kvinne her også..Fikk samme trussel for flere år siden!Hadde helt glemt det til jeg så dette innlegget. Anonymkode: 7e924...3eb 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #11 Skrevet 18. mai Jeg fikk en lang epost fra noen som skrev at de hadde fått tilgang til nakenbildene på telefonen min. Hvis jeg hadde trodd at dette var sant, håper jeg at jeg uansett hadde gitt blaffen i å betale og bare latt dem sende rundt bildene. Anonymkode: 69159...880
Krist1an Skrevet 20. mai #12 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2025 den 14.21): Vedkommende skriver langt og forklarer om alt vedkommende har tilgang på og hva som skjer om jeg ikke betaler. Jeg tar det for det det er og har ikke tenkt å betale. Er vi mange som har fått en slik e-post? Anonymkode: edec0...bde Dette er vel en kjent metode. https://dinside.dagbladet.no/okonomi/advarer-ser-ut-som-deg-selv/83109357 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #13 Skrevet 20. mai Det må vel være snart 30 år siden jeg fikk en slik mail for første gang. Mine foreldre på 80 forstår at dette er svindel. Anonymkode: f7117...046 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå