Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk denne, vil jeg komme tilbake på jodel etter 5 dager med mulig for å delta i tråder og opprette poster?

Noe jeg synes er dumt med jodel, er at hvis blir blokkert eller utestengt får en ikke vite grunnen til det. Jeg vet ikke grunnen. Det var 17 mai og folk rapporterer alle fra helt ulike grunnlag, som bare om de har en annen mening enn dem  selv, men å ha en annen mening betyr ikke at det er grunn til utestengelse. Det er ikke ytringsfrihet eller fritt land vi lever i. Det er kontroll hvor kun visse meninger blir godtatt.

Jeg var noe  på pride og sa meg enig at pride flag i skolegården burde være lov. Ble jeg virkelig rapportert og utestengt grunnet dette? Ingen spam, bare mening.

Jodel er et så giftig og kontrollerende miljø. Du kan rapportere inn hvem som helst selv om de ikke har begått noe lovbrudd. Det er ikke lov mene hva en vil.

Screenshot_20250518_134539_Jodel.jpg

Anonymkode: ff4ad...69c

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer 🥳. Nå øker livskvaliteten din så snart abstinensene har lagt seg 😊

Anonymkode: 91573...6e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det slik at for at man skal bli utestengt har man trollet/vært stygg over tid, eller misbrukt rapporteringen av ett nødstilfelle.

Du blir ikke utestengt fordi du har skrevet en jodel om pride flagg.

For at en jodel skal bli slettet må FLERE moderatorer være enig i at din jodel BRYTER rettningslinjene

men det er greit å være obs på at ALLE kan bli moderator...

https://support.jodel.com/nb/articles/83058-jodels-retningslinjer

Anonymkode: ced99...0fe

AnonymBruker
Skrevet

"Maksimalt antall blokker" betyr jo at du har skrevet flere innlegg som har blitt slettet fordi flere moderatorer var enige i at de brøt retningslinjene. Da er det ikke snakk om ytringsfrihet. Du har sannsynligvis oppført seg som en dust, så nå blir du bedt om å ta en pust i bakken. Kanskje bruke tiden til litt selvrefleksjon?

Anonymkode: ee41f...59e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

"Maksimalt antall blokker" betyr jo at du har skrevet flere innlegg som har blitt slettet fordi flere moderatorer var enige i at de brøt retningslinjene. Da er det ikke snakk om ytringsfrihet. Du har sannsynligvis oppført seg som en dust, så nå blir du bedt om å ta en pust i bakken. Kanskje bruke tiden til litt selvrefleksjon?

Anonymkode: ee41f...59e

Nei, jeg har bare deltatt i diskusjonstråder

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå er det slik at for at man skal bli utestengt har man trollet/vært stygg over tid, eller misbrukt rapporteringen av ett nødstilfelle.

Du blir ikke utestengt fordi du har skrevet en jodel om pride flagg.

For at en jodel skal bli slettet må FLERE moderatorer være enig i at din jodel BRYTER rettningslinjene

men det er greit å være obs på at ALLE kan bli moderator...

https://support.jodel.com/nb/articles/83058-jodels-retningslinjer

Anonymkode: ced99...0fe

Tråden jeg skrev om det var noe som ble nedstemt.

Jeg synes alt på jodel blir lovbrudd om har litt annerledes meninger enn majoriteten, men sånn bør det ikke være..

AnonymBruker
Skrevet

Det bør være en form for test for å bli moderatorer fordi er mange moderatorer som fjerner alt og blir trigget av alt og rapporterer det minste lille som ikke egentlig er noe lovbrud, bare annereledes mening.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...