AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:44 #1 Del Skrevet søndag kl 11:44 Eller din bror, venninne, sønn? Ville du svart på samme måte dersom du visste det var det? Hvis ikke, anbefaler jeg deg at du tenker deg litt om, og på hvordan person du ønsker å være. Anonymkode: 31059...2ad 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:48 #2 Del Skrevet søndag kl 11:48 Tenker faktisk ofte på det. Anonymkode: 464ce...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:51 #3 Del Skrevet søndag kl 11:51 Ja, jeg svarer alle slik jeg ville svart mine venner og venninner og familie. Naturligvis. Både med omsorg og ærlighet. Anonymkode: b8bcb...15b 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:52 #4 Del Skrevet søndag kl 11:52 Moren min er nærmere 90, jeg hadde blitt imponert om hun hadde funnet fram til KG og opprettet konto. Hvis hun hadde spurt om noe hadde det kanskje vært hvordan hun skulle forholde seg til kranglene i borettslaget? Hun er ganske konfliktsky. Jeg tror vi hadde gått fint overens. Anonymkode: aeb5e...cb9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:56 #5 Del Skrevet søndag kl 11:56 Min mor er død 🙃 Anonymkode: 1d3fb...9fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet søndag kl 11:57 #6 Del Skrevet søndag kl 11:57 Det er vanlig folkeskikk: snakk til andre slik du ønsker at andre skal snakke til deg (eller dine barn). Ser ingen hensikt i å svare frekt eller bare oppgulp. Det er lov å skrolle videre, og det gjør jeg ofte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet søndag kl 11:57 #7 Del Skrevet søndag kl 11:57 I en del tilfeller ville jeg antagelig vært litt mindre rund i kantene hvis jeg visste at jeg snakket til noen jeg kjente, både fordi jeg ville vite hvilket utgangspunkt de hadde og hva jeg kunne forvente av dem og fordi de ville kjenne meg og min måte å ordlegge meg på (og forstå og høre all ironi og humor involvert). Til en god venninne kan jeg fint si "nå er du bare dum, skjerp deg, du vet bedre", det gjør jeg sjelden her... 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:05 #8 Del Skrevet søndag kl 12:05 Jeg er mye skarpere og rett frem med de jeg kjenner. Her tar jeg forbehold om at de kan være mindre idiot enn de gir utrykk for, at jeg mangler kontekst eller at de rett og slett ikke har forutsetninger for å kunne bedre. Anonymkode: 1abfc...d6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:05 #9 Del Skrevet søndag kl 12:05 «Hvordan person»? Anonymkode: 00cce...d9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet søndag kl 12:07 #10 Del Skrevet søndag kl 12:07 Min mor døde for to år siden i en alder av 93 år, så hun er garantert ikke på KG. Hun var også helt teknologisk analfabet, så det kan heller ikke ligge tidligere innlegg fra henne her. Derimot kan det godt være at mine tantebarn er her. De er i 20- og 30-årene. Kanskje også min søster eller søskenbarn er innom? Jeg har venner som jeg vet er aktive her. Noen kjenner jeg også brukernavnet til. Når jeg omtaler andre prøver jeg å være varsom, og eventuelt endre detaljer så det ikke skal bli mulig for dem å kjenne igjen seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:29 #11 Del Skrevet søndag kl 12:29 Hadde jeg vist at det var mamma, så hadde jeg sagt så mye mer enn det jeg gjør. Vært enda mer rett frem og krassere. Gud jeg har mye usagt som jeg gjerne ville ha sagt til mamma! Anonymkode: 08923...78b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:35 #12 Del Skrevet søndag kl 12:35 hverken mor eller søster har tid til å sitte her på KG, og i alle fall ikke faren min. han hadde vel slitt big time med å i det hele tatt engasjere seg på KG. Anonymkode: 5c675...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:18 #13 Del Skrevet søndag kl 13:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis ikke, anbefaler jeg deg at du tenker deg litt om, og på hvordan person du ønsker å være. Anonymkode: 31059...2ad Jeg tenker faktisk veldig ofte på hva slags type menneske jeg bør være.Jeg er ganske direkte som person ellers også, uten å være ufin, så jeg tviler på at noen i min familie hadde reagert. AnonymBruker skrev (45 minutter siden): «Hvordan person»? Anonymkode: 00cce...d9b Takk for at jeg ikke er alene om å reagere. Håper virkelig ikke at vedkommende har en jobb der man skal formulere noe skriftlig overfor kunder eller klienter. Å skrive på den måten gir et inntrykk som tilsier at vedkommende mangler (ut)dannelse. Og igjen: jeg påpeker ikke dette for å være ufin. Andre skrivefeil kommenterer jeg ikke her, siden det vil være å hakke på de med dysleksi. Feil bruk av spørreord er verken dysleksi eller dialekt, uansett hvor mange det er som påstår det. Jeg påpeker kun feil bruk av spørreord, fordi det kan føre til misforståelser når man skriver. Dette innlegget blir helt sikkert slettet, fordi jeg sporer av diskusjonen, men poenget mitt står uansett. Anonymkode: f63f8...ebd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:20 #14 Del Skrevet søndag kl 13:20 Jeg ville informert dem om at det heter; "...hva slags person du ønsker å være", ja. For å høre at noen sier "hvordan person" er bare fordummende. Og ønsker jo ikke at mine nærmeste skal oppfattes slik. Anonymkode: 53380...887 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:24 #15 Del Skrevet søndag kl 13:24 Ja, skulle ønske alle svarte ærlig i virkeligheten, pakke svar inn i løgner for å beskytte følelser har liten nytteverdi. Prøver å svare direkte men må balanseres taleevnene for å ikke skyve andre bort. Jeg vil ha direkte svar om det jeg spør om. Anonymkode: 56f0f...677 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:27 #16 Del Skrevet søndag kl 13:27 Min mor hadde jeg nok kjent igjen. Hun ville startet tråder som "datteren min påstår hun vasker før jeg kommer på besøk, og liker ikke at jeg straks finner frem langkost og skurefille". Eller "datteren min gir meg ikke barnebarn og tror ikke på at hun kommer til å angre". Anonymkode: 048cc...698 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:31 #17 Del Skrevet søndag kl 13:31 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for at jeg ikke er alene om å reagere. Håper virkelig ikke at vedkommende har en jobb der man skal formulere noe skriftlig overfor kunder eller klienter. Å skrive på den måten gir et inntrykk som tilsier at vedkommende mangler (ut)dannelse. Anonymkode: f63f8...ebd Prakteksempel på hvorfor jeg opprettet tråden. For en del her inne er det å oppføre seg hyggelig mot andre tydeligvis veldig vanskelig. Å påpeke en feil kan gjøres veldig annerledes enn dette. Anonymkode: 31059...2ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:32 #18 Del Skrevet søndag kl 13:32 Hadde de sagt det som jeg svarer på her noen ganger så hadde jeg vært end verre mot dem! Anonymkode: 23e60...249 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:34 #19 Del Skrevet søndag kl 13:34 Det er mye kvinnehat og trolling her inne. Og hadde disse undermenneskene hatt baller (for det er alltid menn) nok til å oppføre seg slik ansikt til ansikt, hadde jeg refset de like hardt der. Anonymkode: f7d86...484 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:37 #20 Del Skrevet søndag kl 13:37 Min mor er død,hun kunne ingen ting om dere,hvis hun sa ikke har oppdatert seg i det hinsidige.😁Ellers vet jeg ikke om noen kjente som er her,men usannsynlig er det ikke. Anonymkode: 42b0c...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå