AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Jeg befinner meg i en følelsesmessig berg- og dalbane. Det ble slutt med eksen og barnefar for 1,5 år siden. Jeg gikk raskt videre, og er enda forhold med han jeg traff da. Eksen gikk etter hvert videre også, og det er da jeg virkelig skjønner at jeg har følelser for ham, etter 14 års ekteskap og barn sammen. Det er mye annet som har skjedd i mellomtiden også, som gjør at jeg ser han har endret seg på de områdene som var vanskelig for meg å leve med. Alt dette har vært sårt. Jeg har vært skikkelig ufin, fordi jeg er dypt såret. Samarbeidet mellom eks og meg ift barn har vært vanskelig, fordi jeg ville ødelegge mest mulig, samtidig som jeg elsker ham. Samtidig som jeg er veldig glad i min nye kjæreste. Med min nye kjæreste skjønner jeg at det ikke er liv laga, tror han også skjønner det innerst inne. Men fint å ha noen å være sammen med på kveldstid, fint å ha noen å ha sex med. Forholdet går ikke videre enn på det planet. Spørsmålet er om jeg bør kjempe for eksen? Redd jeg blir såret og at han har gått videre. Sannsynligheten er jo stor for det. Samtidig sier han at han bryr seg om meg og er glad i meg, men nok mest som mor til sitt barn. Føler hele livet mitt har falt i grus. Jeg var først glad for å komme ut av dette usunne forholdet, men virker ikke nå som livet blir bra igjen før jeg får ham tilbake. Anonymkode: 72b40...94f
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Nei. La ham være. Du kan ha et godt vennskapelig forhold til ham nå. Det vil jo være fint for barna også. Anonymkode: ee246...eb3 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var først glad for å komme ut av dette usunne forholdet, men virker ikke nå som livet blir bra igjen før jeg får ham tilbake. Anonymkode: 72b40...94f Dette lyser jo ustabilitet lang vei, jeg håper du ser det selv også. På meg virker det som om du kanskje ikke har det så godt med deg selv (er i et forhold bare for å ikke være alene, vingler frem og tilbake, ser ikke for deg at du kan ha det bra i livet uten denne mannen osv). Hva om du heller bestemmer deg for å være litt alene, fokusere på deg selv og barna, prøve å finne en ro og tilfredshet med tilværelsen først - også får en evt. kjæreste komme etterpå? ❤️ Anonymkode: 4864b...c64 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2025 den 13.19): Jeg befinner meg i en følelsesmessig berg- og dalbane. Det ble slutt med eksen og barnefar for 1,5 år siden. Jeg gikk raskt videre, og er enda forhold med han jeg traff da. Eksen gikk etter hvert videre også, og det er da jeg virkelig skjønner at jeg har følelser for ham, etter 14 års ekteskap og barn sammen. Det er mye annet som har skjedd i mellomtiden også, som gjør at jeg ser han har endret seg på de områdene som var vanskelig for meg å leve med. Alt dette har vært sårt. Jeg har vært skikkelig ufin, fordi jeg er dypt såret. Samarbeidet mellom eks og meg ift barn har vært vanskelig, fordi jeg ville ødelegge mest mulig, samtidig som jeg elsker ham. Samtidig som jeg er veldig glad i min nye kjæreste. Med min nye kjæreste skjønner jeg at det ikke er liv laga, tror han også skjønner det innerst inne. Men fint å ha noen å være sammen med på kveldstid, fint å ha noen å ha sex med. Forholdet går ikke videre enn på det planet. Spørsmålet er om jeg bør kjempe for eksen? Redd jeg blir såret og at han har gått videre. Sannsynligheten er jo stor for det. Samtidig sier han at han bryr seg om meg og er glad i meg, men nok mest som mor til sitt barn. Føler hele livet mitt har falt i grus. Jeg var først glad for å komme ut av dette usunne forholdet, men virker ikke nå som livet blir bra igjen før jeg får ham tilbake. Anonymkode: 72b40...94f Jeg tror det første du må gjøre er å snakke med eksen din og fortelle om hvorfor du ville ødelegge mest mulig ved samlivsbruddet og så må du nok se hva som skjer Anonymkode: 6a2f7...6a0
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Skrevet 19. mai Noen år og barn sammen skaper bånd, enten forholdet er bra eller dårlig. Er du sikker på at det ikke er disse båndene du kjenner på? Det kan lett forveksles med kjærlighet. Sjansen er stor for at dere går inn i det samme dårlige mønsteret dere engang hadde, og da må du bli, eller dra barnet gjennom nok et brudd. Anonymkode: d8c6a...116 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Skrevet 19. mai Ødelegge mest mulig fordi du er såret. Kan skjønner det om du var barnløs, men du ødelegger dermed for barna dine også?? Og når skal bitre ekser skjønne dette her: at eksen din forandrer seg til det bedre når de treffer en ny har ikke en dritt med deg å gjøre. Det handler om at eksen har møtt ei han har lyst til å forandre seg til det bedre for. Voks opp, oppfør deg ordentlig og kom deg videre. Anonymkode: 9d1bd...6dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå