Gå til innhold

Rammemadrass - bein

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da vi flyttet knakk beina på en rammemadrass vi har. Den ene skruen er knukket av inni hullet, så vi får den ikke ut.

Skal uansett kjøpe ny seng om ett års tid. Kan jeg sove på rammemadrassen dersom jeg tar av alle beina? 

Tenker på mugg/lufting under sengen. Har ikke lyst å løfte sengen på langs hver dag for lufting, men kan gjøre det av og til. 

Selve rammen er jo hard, og madrassen ligger ikke rett på gulvet. Men rammen rundt gjør jo at det ikke er masse luft som får sive gjennom. 

Anonymkode: c6850...8de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da vi flyttet knakk beina på en rammemadrass vi har. Den ene skruen er knukket av inni hullet, så vi får den ikke ut.

Skal uansett kjøpe ny seng om ett års tid. Kan jeg sove på rammemadrassen dersom jeg tar av alle beina? 

Tenker på mugg/lufting under sengen. Har ikke lyst å løfte sengen på langs hver dag for lufting, men kan gjøre det av og til. 

Selve rammen er jo hard, og madrassen ligger ikke rett på gulvet. Men rammen rundt gjør jo at det ikke er masse luft som får sive gjennom. 

Anonymkode: c6850...8de

Rammemadrasser skal ha luft under seg, ellers blir det mugg, i gulvet og i madrassen. 
Vet om folk som bygger rammemadrasser med knekte bein om med bøker under. Men da kan du ikke «hoppe» i senga. 

Anonymkode: 1f944...297

AnonymBruker
Skrevet

Kan du borre nytt hull og montere på nye bein? Så får du den opp fra gulvet?

Anonymkode: d2b74...5f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...