AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Vi skal kjøpe ny vaskemaskin, og trenger anbefalinger på en god, ikke for dyr, en 😄 vi er en familie på tre. Er Samsung ok f.eks.? Eller er det verdt å bruke mer penger på AEG/Miele? Anonymkode: 24937...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Er veldig fornøyd med vår LG. Husker ikke modellen. men veldig praktisk med wifi og app, direkt drive og autodose. Dampfunksjon og veldig godt hurtigprogram. Anonymkode: 9611b...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AEG er i stor grad det samme som electrolux, så litt overpriset. Miele greiene er litt tøv, greit nok at de kanskje varer lengre, men når du ser på prisen, så spørs det om du egentlig sparer noe. Vi gikk for Samsung, rundt 6500,- på tilbud. 9kg trommel, veldig stillegående og masse fancy funksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden K.B. skrev (6 minutter siden): AEG er i stor grad det samme som electrolux, så litt overpriset. Miele greiene er litt tøv, greit nok at de kanskje varer lengre, men når du ser på prisen, så spørs det om du egentlig sparer noe. Vi gikk for Samsung, rundt 6500,- på tilbud. 9kg trommel, veldig stillegående og masse fancy funksjoner. Har hatt min miele i 23 år no. Fortsatt veldig bra maskin. Så for min del så vil jeg si det var verdt prisen. Anonymkode: d5231...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har denne som jeg kjøpte på tilbud til rundt 8-9000,- https://www.power.no/hvitevarer/klesvask/frontbetjent-vaskemaskin/aeg-7000-serien-lr742px4q-vaskemaskin/p-3398460/?q=aeg vaskemaskin Anonymkode: 19c6b...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Vi kjøpte LG sist. Absolutt beste vaskemaskinen vi har hatt. Den er merket Direct Drive, 8 kg og kostet litt mer en billigmerkene. Tøyet blir helt stryketørt (for dem som enda stryker). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toppen Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden V I kjøpte ny epoq vaskemaskin og vil absolutt IKKE anbefale det! Aldri hatt så mye problemer og så vanskelig å komme igjennom med klage. Vi kjøpte ny for et år siden, men blir å kjøpe ny igjen i år pga den er elendig og selv om vi har klaget flere ganger så får vi ikke byttet den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå