Gå til innhold

Anbefalinger vaskemaskin

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi skal kjøpe ny vaskemaskin, og trenger anbefalinger på en god, ikke for dyr, en 😄 vi er en familie på tre. 

Er Samsung ok f.eks.? Eller er det verdt å bruke mer penger på AEG/Miele? 

Anonymkode: 24937...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er veldig fornøyd med vår LG. Husker ikke modellen. men veldig praktisk med wifi og app, direkt drive og autodose. Dampfunksjon og veldig godt hurtigprogram. 

Anonymkode: 9611b...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AEG er i stor grad det samme som electrolux, så litt overpriset.
Miele greiene er litt tøv, greit nok at de kanskje varer lengre, men når du ser på prisen, så spørs det om du egentlig sparer noe.
Vi gikk for Samsung, rundt 6500,- på tilbud. 9kg trommel, veldig stillegående og masse fancy funksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
K.B. skrev (6 minutter siden):

AEG er i stor grad det samme som electrolux, så litt overpriset.
Miele greiene er litt tøv, greit nok at de kanskje varer lengre, men når du ser på prisen, så spørs det om du egentlig sparer noe.
Vi gikk for Samsung, rundt 6500,- på tilbud. 9kg trommel, veldig stillegående og masse fancy funksjoner.

Har hatt min miele i 23 år no. Fortsatt veldig bra maskin. Så for min del så vil jeg si det var verdt prisen. 

Anonymkode: d5231...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte LG sist. Absolutt beste vaskemaskinen vi har hatt.  Den er merket Direct Drive, 8 kg og kostet litt mer en billigmerkene.

Tøyet blir helt stryketørt (for dem som enda stryker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

V I kjøpte ny epoq vaskemaskin og vil absolutt IKKE anbefale det! Aldri hatt så mye problemer og så vanskelig å komme igjennom med klage. Vi kjøpte ny for et år siden, men blir å kjøpe ny igjen i år pga den er elendig og selv om vi har klaget flere ganger så får vi ikke byttet den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...