AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Bortsett fra barn og familie, hva gir livet ditt mening? Jeg er nylig blitt ufør, og kjenner at jeg lett faller sammen i sofaen med en skjerm. Dels har jeg lite krefter og orker ikke alltid noe annet, men noen dager har jeg energi. Så dermed ønsker jeg inspirasjon; Hva får deg til å smile og le? Hva får hjertet til å slå litt ekstra? Hva gitt ditt liv mening ? Anonymkode: 2932f...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Livet mitt trenger sånn sett ikke ha noen mening. Jeg ønsker bare å fylle det med ting som gjør meg glad, og jobbe med å redusere de omstendigheter som gjør livet kjipt. Så jeg fyller livet med det som gir meg glede - trening, turer i skogen, gaming, binge TV-serier, lese, kose og leke med kattene, være med samboer, noen øl og se på YouTube på fredagskvelden... Anonymkode: b266e...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Det er det du bryr deg om, som gir livet mening. Det kan være familie, venner, saker i verden, alt mellom himmel og jord. Så selv om funksjonsnivået er redusert kan man finne mye mening i veldig mye. Du er jo fortsatt deg! Anonymkode: a41eb...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå