AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Del Skrevet 18. mai Hvilken alder mistet du menstruasjonen? Anonymkode: 8e3b6...0be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Del Skrevet 18. mai 52 Anonymkode: 6c2ac...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Del Skrevet 18. mai 50. Anonymkode: 1131a...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #4 Del Skrevet 18. mai Min mor var 55. Så jeg har vel enda 10 år igjen. Jeg hadde håpet at jeg kunne slippe dette tullet men mensen snart. Men nei da. Fikk mensen når jeg var 10 år. Så jeg er lei for å si det slik. Anonymkode: de1ca...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Del Skrevet 18. mai 45. Anonymkode: 52e4f...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #6 Del Skrevet 18. mai Har hørt det er arvelig, mamma er borte, så jeg kan ikke spørre. Jeg er 43, og har vært veldig regelmessig (uten prevensjon) i mange år. Har hatt 3-4 sykluser der ting har kommet 2-3 dager for tidlig, uten smerter. Og nå en syklus der det var 3 dager på overtid, med store plager i dagene før. Er det slik dere hadde det i årene før blødning forsvant helt? Anonymkode: 099d6...690 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #7 Del Skrevet 18. mai 50. (Bank i bordet, det har bare gått 10 måneder, det skal vel helst gå 12 før man kan si seg helt ferdig). Anonymkode: 430bd...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #8 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): 50. (Bank i bordet, det har bare gått 10 måneder, det skal vel helst gå 12 før man kan si seg helt ferdig). Anonymkode: 430bd...1e4 Bruk utvendig beskyttelse (les:bind) i forbindelse med menopausen. Kroppen forsøker automatisk å kvitte seg med tamponger, menskopp, svamper og annet som er innvendig. Da kommer man raskere over dette med spotting og treg overgangsalder. Anonymkode: bc89d...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #9 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har hørt det er arvelig, mamma er borte, så jeg kan ikke spørre. Jeg er 43, og har vært veldig regelmessig (uten prevensjon) i mange år. Har hatt 3-4 sykluser der ting har kommet 2-3 dager for tidlig, uten smerter. Og nå en syklus der det var 3 dager på overtid, med store plager i dagene før. Er det slik dere hadde det i årene før blødning forsvant helt? Anonymkode: 099d6...690 Fra jeg var 42 (er 45 nå) har det vært alt fra 18 dager til 30 dager. Har mye pms også siste halvdel. Håper det slutter snart. Anonymkode: 37f0f...59f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #10 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har hørt det er arvelig, mamma er borte, så jeg kan ikke spørre. Jeg er 43, og har vært veldig regelmessig (uten prevensjon) i mange år. Har hatt 3-4 sykluser der ting har kommet 2-3 dager for tidlig, uten smerter. Og nå en syklus der det var 3 dager på overtid, med store plager i dagene før. Er det slik dere hadde det i årene før blødning forsvant helt? Anonymkode: 099d6...690 Jeg hadde min siste mens da jeg var 50. Før det så ble mensen hyppigere og hyppigere, med veldig kraftige blødninger. Jeg hadde syklus på 10-14 dager på det verste. Så ble den bare borte, hadde vel mensen to ganger siste halvåret før den forsvant. Anonymkode: 7ebd7...d80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #11 Del Skrevet 18. mai 41 Anonymkode: f62f6...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 18. mai #12 Del Skrevet 18. mai Ca 45 da menstruasjon ble borte. Men den startet vel å bli uregelmessig i starten av 40 årene om jeg husker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #13 Del Skrevet 18. mai 52,5 Anonymkode: 3b2bf...0e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #14 Del Skrevet 18. mai 34 år. Anonymkode: 5106d...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #15 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): 50. (Bank i bordet, det har bare gått 10 måneder, det skal vel helst gå 12 før man kan si seg helt ferdig). Anonymkode: 430bd...1e4 Jeg var 52 (trodde jeg), men den kom tilbake 11 mnd senere. Men bare en gang foreløpig, og nå har det gått halvannet år. Anonymkode: b6767...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #16 Del Skrevet 18. mai Har hormonspiral og det har sørget for at jeg ikke blør no særlig. Vet altså ikke om jeg er ferdig med eggløsning… Anonymkode: ecb36...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #17 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bruk utvendig beskyttelse (les:bind) i forbindelse med menopausen. Kroppen forsøker automatisk å kvitte seg med tamponger, menskopp, svamper og annet som er innvendig. Da kommer man raskere over dette med spotting og treg overgangsalder. Anonymkode: bc89d...19c Hva får deg til å tro det? Anonymkode: 007f9...1af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #18 Del Skrevet 18. mai Jeg opererte ut begge eggstokkene da jeg var 51 år. Frem til det, kom menstruasjon helt regelmessig. Anonymkode: 6ff0f...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #19 Del Skrevet 18. mai Ca 45 år. 3 år siden nå, sinnsykt digg å slippe. Anonymkode: 229aa...bd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #20 Del Skrevet 18. mai Var rundt 47-48 år. Anonymkode: 02e8d...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå