Gå til innhold

Gifte meg eller gjøre det slutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære alle sammen. I morgen skal jeg ta en beslutning på om jeg skal gjøre det slutt med kjæresten min eller om vi skal gifte oss om 1-2 måneder. Jeg har allerede publisert en tråd her inne, og lurer på om det er noen reflekterte kvinner/menn her inne som kan komme med noen råd/tanker i følgende tråd: 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1840793-forvirret-og-sliten-i-forholdet-–-usikker-på-fremtiden-religion-barn/

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må selv tenke gjennom om du tror du blir mest tilfreds med å ha henne i livet eller om du tror du ville blitt mest lykkelig uten langsiktig. Ingen andre kan ta valget for deg.

Anonymkode: 16c5e...488

AnonymBruker
Skrevet

Du har fått syv sider med råd og tanker. Jeg tror ikke det er så mange som kan komme med så mye nytt som ikke allerede er skrevet.

Anonymkode: 8d8a7...263

• Liker 3
Skrevet

For å si det slik med alle de punktene du har listet opp i forrige tråd så bør dere ikke gifte dere om 1-2 mnd.? Her må dere jo prate sammen om fremtiden og hvilke forventninger dere har av hverandre. Klarer dere ikke snakke rundt det så er dere faktisk ikke modne nok til å gifte dere. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal vise din tilkommende hva du har skrevet, så tenker jeg veien for dere begge blir klar etter den samtalen. Lykke til! 

Anonymkode: eae35...37e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har et reseptfritt middel å anbefale ts mor giftesyken hennes?

Det begynner å bli prekært.

Anonymkode: cadb7...6eb

AnonymBruker
Skrevet

Oi men dere er jo helt forskjellige. All ulikt syn på ting kommer til å bli forsterket hvis dere får barn. Begge kommer til å bli ulykkelige i dette forholdet her.

Anonymkode: 7b731...db1

Skrevet
Takkforhjelpen! skrev (På 18.5.2025 den 11.43):

Kjære alle sammen. I morgen skal jeg ta en beslutning på om jeg skal gjøre det slutt med kjæresten min eller om vi skal gifte oss om 1-2 måneder. Jeg har allerede publisert en tråd her inne, og lurer på om det er noen reflekterte kvinner/menn her inne som kan komme med noen råd/tanker i følgende tråd: 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1840793-forvirret-og-sliten-i-forholdet-–-usikker-på-fremtiden-religion-barn/

Hvis du er i tvil, så er du ikke i tvil.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du i det hele tatt tenker på begge de ytterpunktene samtidig så vet du innerst inne at du ikke bør gifte deg. 

Anonymkode: 0fcc4...adb

AnonymBruker
Skrevet

når du er så usikker bør du værtfall ikke gifte deg, snakke med han om hans tanker.

Anonymkode: 4e4f8...268

Skrevet

Så en tråd var ikke nok, du ønsker en til med de samme svarene?

Skrevet

Du vet at barn kommer rett etter bryllupet?

Hun må gifte seg først, pga troen. Og så fort barna kommer, blir svigers mer involvert.

Nei her er det bare å gjøre det slutt. Hun vil ha mange barn og fly i kirken, og du er utslitt NÅ, etter bare ett kort forhold uten forpliktelser. ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...