Majer Skrevet søndag kl 09:29 #21 Del Skrevet søndag kl 09:29 Jeg har vært litt sånn når det ikke var avklart at jeg hadde andre på si. Jeg var redd for at hun- og den andre, skulle mislike det så holdt tett om det istedenfor å være åpen. Skal sies at hun aldri hadde spurt meg om vi skulle være eksklusive så gjorde i teorien ikke noe galt, men vil ikke gjenta det. Høres ut som han er mer seriøs med en annen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet søndag kl 10:49 #22 Del Skrevet søndag kl 10:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ojda.. mistenker en. Hvordan ser han ut? Anonymkode: fd16e...35d Rødt hår, briller, McGordon-bukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:55 #23 Del Skrevet søndag kl 10:55 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trenger noen råd og tips. Jeg sitter å vurderer og gjøre det slutt. Her er casen. vi ble sammen for 2 år siden, bor ikke sammen. Vi bor 2 timer unna hverandre så sees annen hver helg. Når vi er sammen så behandler han meg som en sikkelig prinsesse, sier att jeg er alt for han og att han aldri vil miste meg. Men så kommer det til sosiale så har jeg ikke møtt noen av hans familie eller venner. Er alltid noen unnskyldinger. Jeg har ved fler anledninger prøvd og legge ut bilder av meg og han på Facebook, men han godkjenner ikke att det skal komme på siden sin. Aldri legger han ut noe om meg på storyen sin. Føler att han holder meg der sånn att han kan drive med andre der han bor. Blir bare så trist av att det skal være sånn… jeg er så stolt over han så jeg vil vise han til hele verden. Men det er ikke samme tilbake 😔 jeg sliter med dårlig selvtillit fra før og kan ikke si dette hjelper. Jeg vurderer og bli alene. 😔😢 Anonymkode: ca9cb...0be Dette er rart. Etter 2 år er dette ikke vanlig. Jeg hadde ikke akseptert det etter 6-7 mnd en gang, etter den tid bør man iallefall ha møtt venner. Noe skurrer her ts, synd det må være slik for deg. Jeg hadde forlatt denne mannen. Anonymkode: fb996...f69 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:03 #24 Del Skrevet søndag kl 11:03 Hvorfor i alle dager har du ikke bare spurt han om hva som er greia? Du vurderer å slå opp før du i det hele tatt prater med han, sykt. Anonymkode: cc1d3...acb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:12 #25 Del Skrevet søndag kl 11:12 Du skal altså gjøre det slutt fordi kjæresten ikke poster bilder av deg/dere på Facebook og opptrer helt tenåring. Du hopper fra å møte venner og familie til sosiale medier, uten å forklare videre. Dette har angivelig plaget deg i lengre tid, og å lytte til hønsekoret KG fremfor å ta det opp med han, for jeg regner med dere klarer å ha en seriøs samtale, DET er spesielt. Anonymkode: 97f0b...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:30 #26 Del Skrevet søndag kl 17:30 norw skrev (6 timer siden): Rødt hår, briller, McGordon-bukser. Ikke han heldigvis Anonymkode: fd16e...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:37 #27 Del Skrevet søndag kl 17:37 Majer skrev (8 timer siden): Jeg har vært litt sånn når det ikke var avklart at jeg hadde andre på si. Jeg var redd for at hun- og den andre, skulle mislike det så holdt tett om det istedenfor å være åpen. Skal sies at hun aldri hadde spurt meg om vi skulle være eksklusive så gjorde i teorien ikke noe galt, men vil ikke gjenta det. Høres ut som han er mer seriøs med en annen Drittsekkoppførsel. Det er - blant annet - oppførsel som dette som gjør at så mange kvinner heller vil være singel enn med en mann. Anonymkode: 76408...7d9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:49 #28 Del Skrevet søndag kl 17:49 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan begynne å lure 😔 tror ikke han har en annen kjæreste eller er gift. Men tror han liker og holde «døren åpen» 😔 Anonymkode: ca9cb...0be Du TROR ikke? Men du er vel ofte hjemme hos ham? Kommer det aldri noen innom? Og hvorfor sees dere ikke oftere? Anonymkode: 9a7e2...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet søndag kl 17:58 #29 Del Skrevet søndag kl 17:58 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Drittsekkoppførsel. Det er - blant annet - oppførsel som dette som gjør at så mange kvinner heller vil være singel enn med en mann. Anonymkode: 76408...7d9 Nettopp. Men mange som tror de dater går egentlig inn i sitationships/ff greier osv. Derfor er det viktig å avtale eksklusivitet før sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:22 #30 Del Skrevet søndag kl 18:22 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han står i forhold med meg på Facebook, men man må trykke seg inn på informasjon for å se det. Han kan kommentere på det jeg legger ut. Hvis jeg legger ut bilde av meg og han på Facebook så kommenterer han bare ett simpelt hjerte og ikke noe mer. Vil ikke ha noe på siden sin om meg. Anonymkode: ca9cb...0be Ikke for å være kjip, men det går an å stå i forhold med noen på fb uten at det er synlig for alle😅 Anonymkode: 360dc...7ae 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:34 #31 Del Skrevet søndag kl 18:34 Sosiale medier er ikke viktig, men de blir viktige når noen tydelig jobber mot det. Hadde ikke mannen brydd seg, hadde han ikke gått aktivt inn for å ikke få TS på siden sin. Dere har uansett ingen fremtid. Han får litt besøk hver 14 dag, og det holder for han. Anonymkode: 5e47f...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet søndag kl 19:04 #32 Del Skrevet søndag kl 19:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke han heldigvis Anonymkode: fd16e...35d 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cam03 Skrevet tirsdag kl 06:12 #33 Del Skrevet tirsdag kl 06:12 Er dere hos hverandre eller kommer han alltid til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:26 #34 Del Skrevet tirsdag kl 06:26 Dette er vel ikke så mystisk. Han liker å være sammen med deg, men ser ikke helt at du er den han skal satse på for resten av livet. Anonymkode: 35f02...abb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:45 #35 Del Skrevet tirsdag kl 06:45 Jeg håper at du vet at han kan skjule sivilstatusen sin på Facebook, så det er ikke sikkert at det dukker opp hos andre. Han kan velge sitt eget publikum. Enten «Kun meg», «Venner», «Offentlig» eller i en tilpasset liste. Så det kan hende at det er kun du som ser det. Anonymkode: 17216...fd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå