Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger noen råd og tips. Jeg sitter å vurderer og gjøre det slutt. Her er casen. 
vi ble sammen for 2 år siden, bor ikke sammen. Vi bor 2 timer unna hverandre så sees annen hver helg. Når vi er sammen så behandler han meg som en sikkelig prinsesse, sier att jeg er alt for han og att han aldri vil miste meg. Men så kommer det til sosiale så har jeg ikke møtt noen av hans familie eller venner. Er alltid noen unnskyldinger. Jeg har ved fler anledninger prøvd og legge ut bilder av meg og han på Facebook, men han godkjenner ikke att det skal komme på siden sin. Aldri legger han ut noe om meg på storyen sin. Føler  att han holder meg der sånn att han kan drive med andre der han bor. Blir bare så trist av att det skal være sånn… jeg er så stolt over han så jeg vil vise han til hele verden. Men det er ikke samme tilbake 😔 jeg sliter med dårlig selvtillit fra før og kan ikke si dette hjelper. Jeg vurderer og bli alene. 😔😢 

Anonymkode: ca9cb...0be

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter to år, er det ekstremt rart. 

Anonymkode: b10dd...880

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i et liknende forhold, det ble slutt. Jeg investerte i forholdet, introduserte ham for foreldre og gjorde mye for å vise ar jeg var dedikert, men jeg fikk ikke møte hans familie. Ikke sa han noe om hvorfor heller. Kanskje han var flau over dem, eller meg, aner ikke - uansett ble det feil for meg og jeg avbrøt forholdet etter et års tid.

Anonymkode: 48a23...5b3

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har vært i et liknende forhold, det ble slutt. Jeg investerte i forholdet, introduserte ham for foreldre og gjorde mye for å vise ar jeg var dedikert, men jeg fikk ikke møte hans familie. Ikke sa han noe om hvorfor heller. Kanskje han var flau over dem, eller meg, aner ikke - uansett ble det feil for meg og jeg avbrøt forholdet etter et års tid.

Anonymkode: 48a23...5b3

Trist og høre. 😔 ja kjenner att dette blir feil for meg også. Men han betyr så mye for meg så ting blir så vanskelig og bare «gå». Men er vel det eneste som er det riktige for meg selv. 😔 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Redd han enten har et annet forhold, holder på med andre eller har døren åpen for dette. Står han i et forhold på FB eller kommenterer hjerte f.eks på det du legger ut på andre kanaler?

Anonymkode: f1368...dc0

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde jeg ikke akseptert. 
Enten skjuler han deg, eller så har han noe å skjule overfor deg. 
er han gift? 
En annen kjæreste? 

tror jeg bare hadde krevd at enten forteller han årsaken eller så er det slutt. 
Dere kan jo ikke leve sånn på sikt!

Anonymkode: db746...56e

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Redd han enten har et annet forhold, holder på med andre eller har døren åpen for dette. Står han i et forhold på FB eller kommenterer hjerte f.eks på det du legger ut på andre kanaler?

Han står i forhold med meg på Facebook, men man må trykke seg inn på informasjon for å se det. 

Han kan kommentere på det jeg legger ut. Hvis jeg legger ut bilde av meg og han på Facebook så kommenterer han bare ett simpelt hjerte og ikke noe mer. Vil ikke ha noe på siden sin om meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette hadde jeg ikke akseptert. 
Enten skjuler han deg, eller så har han noe å skjule overfor deg. 
er han gift? 
En annen kjæreste? 

tror jeg bare hadde krevd at enten forteller han årsaken eller så er det slutt. 
Dere kan jo ikke leve sånn på sikt!

Anonymkode: db746...56e

Kan begynne å lure 😔 tror ikke han har en annen kjæreste eller er gift. Men tror han liker og holde «døren åpen» 😔 

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst så skrives at med en t og ikke to. Når det er sagt, så ja han skjuler deg. Finn deg en bedre en som aksepterer deg for den du er og viser deg stolt frem! 

Anonymkode: ae231...c0d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du veldig pen? Kan være en strategi for å holde andre unna eller famile og venner er sånne som er ekstremt nyskjerrige?

Anonymkode: cd04d...cea

AnonymBruker
Skrevet

Spør han rett ut uten å starte en krangel om hvorfor han ikke godkjenner bilder med dere begge. Spør så om han kan legge ut bilde av dere sammen som han også er fornøyd med (om han er litt kresen på at han også vil se bra ut på bildet om de takk være noe av grunnen). 

Hvis han snakker det bort så kommuniser at det er ganske viktig for deg. Håper det ordner seg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke hengt meg opp i det med sosiale medier. Men at du ikke har møtt hans familie og venner ville jeg snakket om. Ta det opp med han på en skikkelig måte. Er dere faktisk et par så vil jeg jo tro at hans familie vet om deg, hvis ikke så er dere ikke et par, da har han muligens døra åpen for å treffe noen annen - altså ser ikke dette med deg som seriøst nok?

Anonymkode: 57ae4...da1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Trenger noen råd og tips. Jeg sitter å vurderer og gjøre det slutt. Her er casen. 
vi ble sammen for 2 år siden, bor ikke sammen. Vi bor 2 timer unna hverandre så sees annen hver helg. Når vi er sammen så behandler han meg som en sikkelig prinsesse, sier att jeg er alt for han og att han aldri vil miste meg. Men så kommer det til sosiale så har jeg ikke møtt noen av hans familie eller venner. Er alltid noen unnskyldinger. Jeg har ved fler anledninger prøvd og legge ut bilder av meg og han på Facebook, men han godkjenner ikke att det skal komme på siden sin. Aldri legger han ut noe om meg på storyen sin. Føler  att han holder meg der sånn att han kan drive med andre der han bor. Blir bare så trist av att det skal være sånn… jeg er så stolt over han så jeg vil vise han til hele verden. Men det er ikke samme tilbake 😔 jeg sliter med dårlig selvtillit fra før og kan ikke si dette hjelper. Jeg vurderer og bli alene. 😔😢 

Det her er så sinnsykt dårlig oppførsel av han! Og du lar han behandle deg sånn! Dump nå fyren og gi han en god smak på hva han ikke får om han ikke vil leve offentlig med deg. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om du er sammen ekskjæresten min, jeg? Han var sånn også, og jeg skjønte aldri greia. 

Anonymkode: bc43c...6e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lurer på om du er sammen ekskjæresten min, jeg? Han var sånn også, og jeg skjønte aldri greia. 

Anonymkode: bc43c...6e2

Mest sannsynlig samme mannen. Starter på W, ikke sant? Kjenner flere som har snakket om ham.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke hengt meg opp i sosiale medier, det er mange som ikke vil brette ut privatlivet sitt der. Men at du ikke får hilse på familie og venner (ihvertfall venner, mange har litt "rare" familieforhold de ikke ønsker å innvie andre i) det synes jeg er litt rart. Ihvertfall etter to år. Tror jeg ville satt hardt mot hardt der, uten å nevne sosiale medier!

Anonymkode: d5ac7...1d2

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann var sånn. Jeg fikk aldri helt tak i hvorfor, men jeg tror at det handlet mer om han. Han hadde dårlige erfaringer fra før og visste ikke helt hvordan han skulle forholde seg til oss som en enhet. Det tryggeste for han var meg - mot dem. Jeg fikk til slutt nok og ga klar beskjed om at han hadde 1 måned på seg. Hadde jeg ikke møtt familie og venner innen den tid, kom jeg ti å gå videre uten han. Vi bodde til og med sammen og jeg hadde ikke møtt noen. Flere visste ikke at han hadde samboer. 

Hos oss gikk det bra. Det gikk to dager før jeg møtte mor og far. Det gikk litt tregere med venner, så jeg inviterte like greit alle sammen på fest. Vi er fremdeles sammen 22 år senere. 

Still krav, ikke finn deg i å bli stilt i skyggen. Det gjør noe med deg. 

Anonymkode: 5e8be...b67

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (11 minutter siden):

Mest sannsynlig samme mannen. Starter på W, ikke sant? Kjenner flere som har snakket om ham.

Ojda.. mistenker en. Hvordan ser han ut? 

Anonymkode: fd16e...35d

AnonymBruker
Skrevet

Du har skrevet om han før?

Om en er i et forhold som er så dårlig at du må Google oppførselen hans eller be om råd flere ganger på KG, så er det gjerne ikke liv laga? Er dette fremtiden du ønsker deg? Du må ta høyde for at han ikke kommer til å endre seg.

Anonymkode: cf5e8...35f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

høres ut som han har en på si. sier han alderi hvorfor han ikke vil ha bilde på face? har dere ikke snakket noe om planer frem over ?

Anonymkode: 27c10...eb5

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...