AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:28 #21 Del Skrevet mandag kl 06:28 Men frisører gjør jo absolutt ingenting kreativt på sine kunder??!!? De styrer fortsatt med glattetang som om det fortsatt var 2005, klipper jæ….. hockeysveiser på middelaldrende damer og farger alle «varm brun»(dvs rødt….). Det er jaggu langt mellom hver frisør som er god altså!! Styling som egentlig bare er at håret blir fønet paddeflatt tar de seg godt betalt for🙄 Anonymkode: ccf26...af9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:40 #22 Del Skrevet mandag kl 06:40 Frisører går på kurs og lærer å klippe ulike former for sveis, ser hva ulike ansiktsformer kler osv. Jeg skjønner godt at de gjerne vil hjelpe kundene til noe de mener vedkommende kler bedre, som ikke kunden ser selv. Vi har jo lett for å ha den samme sveisen når vi har funnet noe vi er komfortable med. Likevel tenker jeg det er best at kunden får bestemme. Jeg har bob-frisyre med lik lengde rundt. Det er mest fordi da kan det vokse endel før jeg trenger å klippe det igjen 😅 Jeg går til en rimelig og flink frisør, men likevel. Mange former for sveis trenger regelmessig klipp. Anonymkode: 0ee18...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:48 #23 Del Skrevet mandag kl 06:48 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Frisører er nok mer kreativt anlagt enn snekkere. Anonymkode: 376af...f2b Tviler på det, dersom det er en ordentlig snekker og ikke bare montør. Anonymkode: cec80...818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:51 #24 Del Skrevet mandag kl 06:51 Trenger ikke være frisør for legge merke til at veldig mange går med frisyrer de ikke kler. Det er ikke lenge siden de var in med langt grått hår , og da skulle alle ha det , uansett. De som anbefaler å klippe seg selv må jo være de som har langt hår . Å klippe selv og vedlikeholde en kort frisyre er jo umulig Det er ikke alle som kler langt hår gjennom hele livet heller . Det blir jo gjerne hestehale hver dag Anonymkode: eaa39...0ba 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:52 #25 Del Skrevet mandag kl 06:52 Personlig er jeg møkk lei av at mediene har blitt så vulgære at "møkk lei" er gangbart i en tittel. Og skikkelig uinteressert i hva frisører synes om midtskill. Anonymkode: f11fe...28f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:53 #26 Del Skrevet mandag kl 06:53 Synes frisørene på bildet hadde like lite kreative frisyrer selv. Anonymkode: f564e...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:43 #27 Del Skrevet mandag kl 07:43 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Tviler på det, dersom det er en ordentlig snekker og ikke bare montør. Anonymkode: cec80...818 Jo høyere utdanning, jo mer innser man at man ikke kan være kreativ på jobb. Anonymkode: 82185...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:19 #28 Del Skrevet mandag kl 08:19 Det er jo verdens styggeste frisyre. Ingen andre frisyrer bryr meg det minste, men jeg blir litt småkvalm av den verste boyband-sveisen fra 90-tallet. Heldigvis slutta boybanda selv med det tidlig. Samtlige unge menn på den lokale Remaen ser, unnskyld uttrykket, helt jævlige ut på håret om dagen. Visuelt sett mister man 40 IQ-poeng, man ser ut som en idiot. Anonymkode: 29bc1...01a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:34 #29 Del Skrevet mandag kl 08:34 Jeg er ikke så imponert over de frisørene jeg har vært hos, som begynner å bli en del. De kan ikke krøller, noe jeg synes er merkelig. Krøller er da ikke uvanlig. Men klipping og styling på hår med krøller er de jeg kjenner til, helt ubrukelige på. Anonymkode: 6d131...446 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:54 #30 Del Skrevet mandag kl 08:54 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er ikke så imponert over de frisørene jeg har vært hos, som begynner å bli en del. De kan ikke krøller, noe jeg synes er merkelig. Krøller er da ikke uvanlig. Men klipping og styling på hår med krøller er de jeg kjenner til, helt ubrukelige på. Anonymkode: 6d131...446 Har du en fast frisør? Jeg har krøller, men min frisør kan krøller og jeg har fått undervisning i å stelle mine krøller best mulig. Dermed er det lettere å sile ut hvem som kan bidra til mine krav. Jeg vil aldri benytte meg av dropin og nye frisører som jeg ikke kjenner til Anonymkode: eaa39...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:05 #31 Del Skrevet mandag kl 14:05 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Morsomt at flere av frisørene som ikke liker midtskill har det selv. Anonymkode: 805fd...548 Haha, helt herlig å klage over at de ikke får være kreative, også går de med så kjedelige sveiser man kan ha selv. Anonymkode: 1f1ff...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet mandag kl 14:18 #32 Del Skrevet mandag kl 14:18 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men frisører gjør jo absolutt ingenting kreativt på sine kunder??!!? De styrer fortsatt med glattetang som om det fortsatt var 2005, klipper jæ….. hockeysveiser på middelaldrende damer og farger alle «varm brun»(dvs rødt….). Det er jaggu langt mellom hver frisør som er god altså!! Styling som egentlig bare er at håret blir fønet paddeflatt tar de seg godt betalt for🙄 Anonymkode: ccf26...af9 Alle frisører er ikke sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:22 #33 Del Skrevet mandag kl 14:22 De kan være så lei de vil, det er sånt håret mitt legger seg 🙈 Mange frisører (og jeg selv) har forsøkt å flytte håret bort fra midtskill uten hell. Jada jeg har rettet på det, klasket produkter oppi det, fønt det, og alle gode råd, men det VIL IKKE ligge pent annet enn når det er midtskill. Passer meg igrunnen greit. Anonymkode: 2c789...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet mandag kl 14:24 #34 Del Skrevet mandag kl 14:24 Det er antakelig en eller annen journalist som har stilt et ledende spørsmål, det er neppe så mange frisører som går rundt og irriterer seg over at folk ønsker midtskill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet mandag kl 16:51 #35 Del Skrevet mandag kl 16:51 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha, helt herlig å klage over at de ikke får være kreative, også går de med så kjedelige sveiser man kan ha selv. Anonymkode: 1f1ff...e09 Skomakerens barn osv… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:58 #36 Del Skrevet mandag kl 16:58 AnonymBruker skrev (På 18.5.2025 den 10.22): https://www.nrk.no/vestland/frisorar-har-sett-seg-leie-pa-midtskil-trenden_-_-det-er-ikkje-alle-som-kler-det-1.17355344 Skal ikke frisørene bare klippe den sveisen kunden vil ha? Hva om snekkerne gikk ut og klaget over at de var møkk lei at alle skulle vinduer overalt? Hva med å bare sørge for at vinduene blir installert på en fagmessig måte og ikke legge seg opp i det estetiske? Anonymkode: 759b7...9d5 Møkk lei er journalistens ord. Ser ikke en eneste frisør som er sitert på det. "Frisører klipper mye midtskill og savner å få være kreative" frister ikke til klikk. Så enkelt er det gjerne. Anonymkode: 6581c...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:00 #37 Del Skrevet mandag kl 17:00 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Møkk lei er journalistens ord. Ser ikke en eneste frisør som er sitert på det. "Frisører klipper mye midtskill og savner å få være kreative" frister ikke til klikk. Så enkelt er det gjerne. Anonymkode: 6581c...351 «Frisører savner å være kreative. Har ikke forstått hva det vil si å være i arbeidslivet, sier leder for næringslivet. Er det på tide å jage kvinnene tilbake til kjøkkenbenken?» Det har du nyhetssaken din, som vil gi deg klikk Anonymkode: 82185...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:51 #38 Del Skrevet tirsdag kl 07:51 Maleficenta skrev (17 timer siden): Alle frisører er ikke sånn Den du siterer sa heller ikke det. Anonymkode: f7bcb...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå