AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden https://www.nrk.no/vestland/frisorar-har-sett-seg-leie-pa-midtskil-trenden_-_-det-er-ikkje-alle-som-kler-det-1.17355344 Skal ikke frisørene bare klippe den sveisen kunden vil ha? Hva om snekkerne gikk ut og klaget over at de var møkk lei at alle skulle vinduer overalt? Hva med å bare sørge for at vinduene blir installert på en fagmessig måte og ikke legge seg opp i det estetiske? Anonymkode: 759b7...9d5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Frisører er nok mer kreativt anlagt enn snekkere. Anonymkode: 376af...f2b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Frisører er nok mer kreativt anlagt enn snekkere. Anonymkode: 376af...f2b Pft, det er programmerere også, men har de muligheten til å programmere det de har lyst til, av den grunn? Det er sånn det er å være voksen og i lønnet arbeid. Man kan saktens stille spørsmål om disse damene hadde hatt det bedre hjemme, hvor de kunne styre og ha full kontroll i sitt eget hjem, og ikke ute i den store farlige verden hvor andre sier hva de skal gjøre. Ikke alle egner seg i arbeidslivet. Anonymkode: 82185...361 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Alt for mange frisører som har egne meninger om hva som er fint. På den tiden jeg brukte frisør, fikk jeg så godt som alltid noe annet enn jeg ba om. Spesielt var de glad i å ta ekstra av lengden. De senere årene har jeg heldigvis blitt klipt av en slektning. Frisører har ikke noe med å bli "møkk lei" av det kunden ønsker. Blir som om de ansatte i kasse på Rema skulle si NEI, nå er jeg lei av at du spiser så mye grøt. Anonymkode: 795c1...969 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Norge er ultrahomogent. Alle skal se like ut, spise det samme, gjøre det samme og tenke det samme. Midtskill kler riktignok nesten ingen, og ser komisk datert ut for de av oss som levde på 90-tallet, men at alle kunder ønsker det samme kan jo ikke være noe nytt for de. Anonymkode: 31fff...fc9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Jeg skjønner ikke at folk gidder å betale tusenvis hos frisør når det er enkelt å lære seg via Youtube, spesielt i dyrtid. Så jeg tenker at frisørene bare skal være takknemlige for hver kunde de har Så kan de få utløp for kreativiteten sin på fritiden. Anonymkode: 08dd5...d47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden De kan vel få lov til å bli lei? Det finnes garantert noen snekkere som er drittlei av spilevegger også. Og de jobber jo også med estetikk. Man har vel lyst at personen skal bli finest mulig. De er jo også på en måte en reklameplakat for salongen. Anonymkode: ec420...41c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Har pusset opp en del. Og snekkerne har definitivt flere meninger enn frisøren min 😂 Anonymkode: 11d22...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden mulatto perm / broccoli-sveis er mye verre Anonymkode: 1cf9e...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden Morsomt at flere av frisørene som ikke liker midtskill har det selv. Anonymkode: 805fd...548 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden La dem være lei. Betyr ingenting. Anonymkode: f7bcb...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Det dummeste nrk innlegget jeg har lest på veldig lenge 😆 Anonymkode: 5f710...b2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Pft, det er programmerere også, men har de muligheten til å programmere det de har lyst til, av den grunn? Det er sånn det er å være voksen og i lønnet arbeid. Man kan saktens stille spørsmål om disse damene hadde hatt det bedre hjemme, hvor de kunne styre og ha full kontroll i sitt eget hjem, og ikke ute i den store farlige verden hvor andre sier hva de skal gjøre. Ikke alle egner seg i arbeidslivet. Anonymkode: 82185...361 Men litt av jobben til frisører er jo at kunden skal bli fin på håret og hvis de vet klippen kunden ber om ikke vil se bra ut på vedkommende så bør jo de kunne komme med tips og råd for hva som ville sett bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Alt for mange frisører som har egne meninger om hva som er fint. På den tiden jeg brukte frisør, fikk jeg så godt som alltid noe annet enn jeg ba om. Spesielt var de glad i å ta ekstra av lengden. De senere årene har jeg heldigvis blitt klipt av en slektning. Frisører har ikke noe med å bli "møkk lei" av det kunden ønsker. Blir som om de ansatte i kasse på Rema skulle si NEI, nå er jeg lei av at du spiser så mye grøt. Anonymkode: 795c1...969 Men hva om de visste bedre hvilken hårsveis du kledde enn det du selv visste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå