AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Som tittelen sier lurer jeg på hva andre autister jobber med. Anonymkode: f54c4...ed9 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Som tittelen sier lurer jeg på hva andre autister jobber med. Anonymkode: f54c4...ed9 Hva med å starte selv, hva jobber du med? Anonymkode: a1fff...99f
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hva med å starte selv, hva jobber du med? Anonymkode: a1fff...99f Jeg skal omskoleres til nytt yrke, fordi jeg ikke passer i det jeg hadde. Så dermed er det ganske irrelevant. Anonymkode: f54c4...ed9
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Skrevet 18. mai Jeg har en god venn som er autist. Han jobber nå på tusenfryd, men er akkurat ferdig med buss sertifikat. Så han begynner strax som buss sjåfør 🙌😁 Han var først uføretrygdet, men nektet å fortsette det livet😊 finnes mange fine jobber for autister også. Anonymkode: 0c27c...fbf 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #6 Skrevet 18. mai Som miljøarbeider i videregående skole. Slitsomt til tider, men får landet hjemme når jeg sitter og gamer i helgene. Blitt mer og mer usosial i voksen alder. Klarer nok ikke skjerme meg like godt som da jeg var ung og sprek. Anonymkode: 8d82e...347 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #7 Skrevet 18. mai Jeg jobbet som IT teknikker og elsket den jobben. Men så skjedde det noe og jeg lever i dag med sterke permanente smerter. Anonymkode: b35d1...d31 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #8 Skrevet 18. mai Jeg vet om en autist som jobber som arkitekt. Jeg er ikke autist, men blir utrolig sliten av mennesker, så tiltrekkes av jobber der jeg kan jobbe mye alene, gjerne på en datamaskin der jeg også får brukt min kompetanse og interesser. Jobber i dag med webdesign bl.a, det er perfekt. Anonymkode: 5c032...fcb
AnonymBruker Skrevet 18. mai #9 Skrevet 18. mai Er sykepleier og lektor på en høyskole😄 Anonymkode: 00810...a03 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #10 Skrevet 18. mai Av de voksne autister jeg kjenner så har de disse yrkene: Regnskapsfører, matematiker, barnehageassistent, sosionom, lærer og maskiningeniør. Anonymkode: 53488...dcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå