AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Lurer litt på å flytte fra Bærum til Drammenskanten. Noen områder dere kan anbefale? Anonymkode: 6f078...671
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Spørs litt hva ungdommen ønsker. Vi er storfornøyd på Tranby. Veldig godt tilbud for håndball, fotball og esport. Litt mer aktiviteter tilgjengelig nærmere Lierbyen og flust av tilbud hvis man er villig til å kjøre til Drammen/Asker. En aktiv BUA som arrangerer mye gøy, men har ingen ren ungdomsklubb sådan. Vi har marka som nærmeste nabo, og likevel kort vei til byen. Mange tilflyttere fra Asker og Bærum. Lett å bli kjent med naboer og lokalmiljø. Anonymkode: c7a8d...149 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Skrevet 18. mai Hvordan er "mangfoldet" og skolene der? Anonymkode: 5eeb4...63d
AnonymBruker Skrevet 18. mai #4 Skrevet 18. mai Jeg bor på Konnerud i Drammen. Og her er det mange som holder på med idrett. Og vi har et stort utvalg her, ellers er det mye ellers i Drammen. Synes og det er godt miljø her, nå er mine barn 18 og 23 år. Og det var godt miljø i de klassene, de fleste holder på med idrett, og vil gjøre det bra på skolen. Var heller ikke noe alkohol osv, før de startet på videregående. Det bor flest etnisk norske her. Anonymkode: 5b987...6e5 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg bor på Konnerud i Drammen. Og her er det mange som holder på med idrett. Og vi har et stort utvalg her, ellers er det mye ellers i Drammen. Synes og det er godt miljø her, nå er mine barn 18 og 23 år. Og det var godt miljø i de klassene, de fleste holder på med idrett, og vil gjøre det bra på skolen. Var heller ikke noe alkohol osv, før de startet på videregående. Det bor flest etnisk norske her. Anonymkode: 5b987...6e5 Konnerud er ett alternativ. Anonymkode: 6f078...671
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå