AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:24 #141 Del Skrevet søndag kl 18:24 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Korte kjoler i blankt stoff med nude strømpebukser til. Blir så feil alle mulige måter. Enten bare bein, eller tynn sort strømpebukse. Og aldri kjoler i blankt stoff som sateng som pyntet på dagtid. Anonymkode: 3b2c6...7b7 Hvor finner man disse reglene? 🤷♀️ Anonymkode: 8680d...d35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:28 #142 Del Skrevet søndag kl 18:28 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor finner man disse reglene? 🤷♀️ Anonymkode: 8680d...d35 Motepolitiet vel? Endelig har de kommet på banen her.. Anonymkode: b3a2d...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:30 #143 Del Skrevet søndag kl 18:30 Jeg så vel ikke noen antrekk jeg reagerte negativt på, bortsett fra ei jente i begynnelsen av 20-årene med en helt vill utringning! Det så upassende ut. Og så ville jeg sikkert gått sånn selv på samme alder, om ikke det var for at jeg hadde bunad 🤭 Anonymkode: f8cd4...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:31 #144 Del Skrevet søndag kl 18:31 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Korte kjoler i blankt stoff med nude strømpebukser til. Blir så feil alle mulige måter. Enten bare bein, eller tynn sort strømpebukse. Og aldri kjoler i blankt stoff som sateng som pyntet på dagtid. Anonymkode: 3b2c6...7b7 Hva er galt med nude strømpebukse?? Synes det så veldig da? Om man har åreknuter eller celulitter vil man kanskje skjule de, eller hindre gnissing av lår og unngå gnagsår! Sateng virkelig ikke lov på dagtid? Sier hvem?? Anonymkode: 4c8af...f4d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:34 #145 Del Skrevet søndag kl 18:34 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så frekt som du svarer med null hensyn til den triste situsjonen, du stjal sikkert klær av vennen dine. Anonymkode: 29a37...0e6 Nei, vi passet på tingene våre, husket hvem som lånte hva, ødela ingenting og leverte tilbake igjen. Anonymkode: 92267...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet søndag kl 18:54 #146 Del Skrevet søndag kl 18:54 Så flott at alle som har lyst er ute på 17.mai, uansett hva de har på seg. Hurra, sier jeg! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet søndag kl 22:50 #147 Del Skrevet søndag kl 22:50 Om folk pynter seg eller ikke, og hvordan de i såfall pynter seg og hvorfor bryr jeg meg ikke så mye om. Men to kles-situasjoner la jeg merke til. En familie med mor i sommerkjole, far i t-skjorte og linshorts, og sønn på ca 2-3 år i bunad med ullstrømper, vest, lue og full pakke og utenpå hadde han en åpen softshelljakke. Virket som om de hadde kledd seg selv for været her i byen, og sønnen sin for et helt annet klima. Og så var det en i min egen storfamilie, som valgte å ikke pynte seg med begrunnelsen "det blåste så surt". Forsåvidt helt greit det, men hvorfor i alle dager valgte hun ikke da å kle seg varmt nok? Hun klaget hele dagen på temperaturen, på vinden, på skyggen, på trekken.... osv og samtidig takket hun nei til alle tilbud om lån av varmere tøy eller et pledd på fanget når vi spiste ute. Sånt syns jeg er rart. En ting er jo å gå med bunaden uansett om det er 4 eller 28 grader og da enten fryse eller svette. Eller med en planlagt "outfit" som passer dagen/anledningen/stilen og så bare slite med temperatur og vær. Men å velge bort kaldt pentøy for kaldt hverdagstøy? Bare rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet mandag kl 04:52 #148 Del Skrevet mandag kl 04:52 Heldigvis er det flere motinnlegg enn støtte til dette snerpete oppgulpet. Det er altså på tide å utvide horisonten litt, hvis rynking på nesa av andres utseende er hovedfokus på en slik dag. Heia mangfoldet, sier jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:38 #149 Del Skrevet mandag kl 05:38 Kålrota skrev (45 minutter siden): Heldigvis er det flere motinnlegg enn støtte til dette snerpete oppgulpet. Det er altså på tide å utvide horisonten litt, hvis rynking på nesa av andres utseende er hovedfokus på en slik dag. Heia mangfoldet, sier jeg. Motepolitiet tar aldri fri vet du. Anonymkode: b3a2d...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:46 #150 Del Skrevet mandag kl 05:46 Ja hos damer/jenter. Anonymkode: cebd0...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:03 #151 Del Skrevet mandag kl 12:03 Så en med bunad, joggesko og caps. Anonymkode: b91ef...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:07 #152 Del Skrevet mandag kl 12:07 Så en med bunad med hettegenser under Anonymkode: e5f80...754 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:18 #153 Del Skrevet mandag kl 12:18 Så en dame på noen skikkelig høye hæler. Hælene var formet som en slags spiral, i gull. Skoene var fantastisk fine og hun gikk imponerende ordentlig på de 😅 de var sikkert 10cm høye.. Det verste var nok en ung kvinne (20+) som gikk i en hudfarget kjole som var trang og såvidt dekket noen store runde (silikon?) Pupper. Det så ikke bra ut. Anonymkode: 6c721...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:28 #154 Del Skrevet mandag kl 12:28 Jeg var en av de som gikk i skitne joggesko, joggebukse og en hullete T-skjorte. Men jeg var hjemme da, fram til jeg dro på jobb hvor jeg fortsatt gikk i skitne joggesko forsåvidt. Merkelig at man skal henge seg så mye opp i hva andre går med. Når jeg har det trivelig så er det noe av det siste jeg tenker på. Anonymkode: a1c18...1cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Skrevet mandag kl 12:36 #155 Del Skrevet mandag kl 12:36 Callisto83 skrev (19 timer siden): Jeg gidder ikke å sparke nedover, men vil heller sparke oppover: Hvorfor i alle dager valgte Mette Marit å gå med sombrero på balkongen? Det så litt rart ut synes jeg. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:03 #156 Del Skrevet mandag kl 17:03 Jeg så en i en grusom hvit flagrende kjole med sølvdetaljer, lepper fulle av filler og skyhøye hæler hun nesten ikke klarte å gå på. Lekkert. Ellers synes jeg det verste er folk som ikke pynter seg i det hele tatt og folk som bruker feil skjorte til bunaden. Anonymkode: cc1cf...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:07 #157 Del Skrevet mandag kl 17:07 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva er galt med nude strømpebukse?? Synes det så veldig da? Om man har åreknuter eller celulitter vil man kanskje skjule de, eller hindre gnissing av lår og unngå gnagsår! Sateng virkelig ikke lov på dagtid? Sier hvem?? Anonymkode: 4c8af...f4d Med mindre du har bodd under en stein de siste årene eller aldri har åpnet et eneste motemagasin, bør du ha fått med deg at nude strømpebukse er helt fullstendig ut. Det er bare gamle damer og kongelige med streng kleskode som bruker dette og kommer unna med det. Og ja, det synes veldig - det er noe av det styggeste jeg ser. Mye bedre med bare legger eller en tynn, sort strømpebukse. Anonymkode: cc1cf...886 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:08 #158 Del Skrevet mandag kl 17:08 AnonymBruker skrev (På 18.5.2025 den 9.20): For min del var valget imellom å droppe å følge barna i barnetoget, eller svarte joggesko til bunaden. Jeg har plantar fascitt og klarer ikke å gå uten svært god demping. Bunadsjoggesko er ikke gode nok heller. Færre ungjenter i nattklubbkjoler nå enn før. De går i bunad. Så et par stk med ekstremt korte vide skjørt da, hvis de bøyde seg noen få grader fremover så ville nok rumpen henge ut. En hadde thighhigh strømper med blondekant øverst, som hadde god klaring til skjørtekanten. De lærer vel etterhvert. Bare håper ingen ekle middelaldrende menn kom med ufine tilbud. Anonymkode: 10073...5d4 Ikke at du trenger det, men nå har det kommet bunadsjoggesko Anonymkode: 6201e...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:11 #159 Del Skrevet mandag kl 17:11 AnonymBruker skrev (På 18.5.2025 den 13.16): En av sønnene våre fikk for seg at han ikke ville pynte seg til 17. mai. Han stod på sitt og vi stod på vårt. Resultatet ble at ingen av ungene eller oss voksne gikk ut for å gå i tog den 17. Vi ble hjemme og det ble fiskekaker i brun saus til middag i stedet for is, brus og festmat. Det virket. Neste år var han den første til å ikle seg pentøy på 17. mai. Anonymkode: 80907...059 Sånn skal det være! 👏🏻 Hadde gjort akkurat det samme selv, selv om det hadde vært trist å gå glipp av 17.mai. Anonymkode: cc1cf...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:24 #160 Del Skrevet mandag kl 17:24 Her så jeg ingen rare antrekk egentlig,kun en herlig miks av festkledde nordmenn og turister i allværsjakker og noen i ulljakke/genser. Anonymkode: 4b3a9...348 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå