AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Del Skrevet 18. mai Masse pyntede folk ute, skulle vert flere slike dager🤩 Anonymkode: 42220...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Del Skrevet 18. mai kun min mann. Han er høy og mørk og dritfin i dress❤️ Han syns bunad er sexy så vi hadde det digg før den ble tatt av før grillfest med familien. Anonymkode: f50ab...46e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Del Skrevet 18. mai Det skal litt til før jeg får sansen for noen. Om det er en mann jeg merker jeg kommuniserer veldig bra med, så kan jeg kjenne at det kribler... Anonymkode: 54bf0...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #4 Del Skrevet 18. mai Blir ikke kåt bare av å se på en mann ute på gata. Det må kommunikasjon til, jeg må få en ide om personligheten hans og hvordan kjemien mellom oss er. Utseende alene holder ikke. Når jeg ser uvanlig kjekke menn antar jeg også automatisk at de har oppblåst ego og er playere. Det er sjelden at den mannlige egoet klarer å håndtere oppmerksomhet fra kvinner. De fleste attraktive menn er hva man ville kalt "løse" hvis de var kvinner, og den type person er helt uinteressant for min del. Så det å se på pyntede, pene menn på 17 mai gir meg ingenting mtp seksualitet. Men jeg knulla samboeren (som forøvrig er høy og mørk og kjekk, men det motsatte av player) på verandaen på morgenen, det var digg 😃 Anonymkode: 2f001...cf8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (31 minutter siden): kun min mann. Han er høy og mørk og dritfin i dress❤️ Han syns bunad er sexy så vi hadde det digg før den ble tatt av før grillfest med familien. Anonymkode: f50ab...46e Hadde det digg med bunaden på? På hvilken måte da? Anonymkode: 42220...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:50 #6 Del Skrevet søndag kl 14:50 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hadde det digg med bunaden på? På hvilken måte da? Anonymkode: 42220...17e Vi hadde sex. Aldri gjort det før med bunaden på. Anonymkode: f50ab...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:09 #7 Del Skrevet søndag kl 15:09 Ja, jeg så mange deilige kjoleromper som jeg ble kåt på. Om det er lov for menn å svare her da. Anonymkode: c9ea0...f25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet søndag kl 15:16 #8 Del Skrevet søndag kl 15:16 (endret) Ja, daten min 🥰 Han var så fin i den blå skjorten sin i går 😍 Jeg stilte i en lårkort sommerkjole og oppsatt hår. Første han sa når han så meg var at jeg var veldig fin 🥰 Han er så god 🥰 Ellers ser jeg ikke noe særlig på andre mannfolk, når jeg allerede har en jeg liker så godt 😊 Endret søndag kl 15:16 av Mardina 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet søndag kl 15:19 #9 Del Skrevet søndag kl 15:19 Nei, var ikke ute noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:22 #10 Del Skrevet søndag kl 15:22 Nei, typen var ikke med oss på 17.mai. Men hadde han vært det, hadde jeg myst litt på rompa hans og kjent det kilte 😉👌 Anonymkode: 38180...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:05 #11 Del Skrevet søndag kl 18:05 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi hadde sex. Aldri gjort det før med bunaden på. Anonymkode: f50ab...46e Godt gjort med bunad på! Må jeg få spørre; ble du ikke svett da, og hva med den skjorta som var nystrøket? Eller,- du var ikke bekymret for ting som gjerne vil renne ut de neste par timene? Anonymkode: 42220...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:29 #12 Del Skrevet mandag kl 16:29 Ja så eksen. Hun er mer deilig nå enn hun var i vår tid. Noen kvinner er som aldringsvin, blir bare bedre med åra. Mange som blir ekstra fine i bunad. Anonymkode: b7dbc...d49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet mandag kl 19:43 #13 Del Skrevet mandag kl 19:43 AnonymBruker skrev (På 18.5.2025 den 16.50): Vi hadde sex. Aldri gjort det før med bunaden på. Anonymkode: f50ab...46e Fy fader, så grisete med flekker på bunaden 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:48 #14 Del Skrevet mandag kl 19:48 Ser noen jeg blir kåt av hver gang jeg er ute stort sett Anonymkode: e743b...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet mandag kl 19:50 #15 Del Skrevet mandag kl 19:50 Kona i bunad. Først stolt, rørt, glad - det er så vakkert å se henne i den. Så kåt og ivrig, når stakken løftes og det er "fritt fram", iført frekke knestrømper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:51 #16 Del Skrevet mandag kl 19:51 Nei. Jeg så mange vakre og kjekke mennesker, min mann attpåtil, men kåt ble jeg ikke. Anonymkode: 94ec7...e22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:06 #17 Del Skrevet tirsdag kl 05:06 Bunad, stayups og truseløs + tipsy på bobler, så byr det seg uante muligheter... Anonymkode: e8f85...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:12 #18 Del Skrevet tirsdag kl 05:12 Bare forloveden min. Vi hadde oss heftig etter ungene var i seng 🥰 Anonymkode: 58f01...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:18 #19 Del Skrevet tirsdag kl 06:18 Ja, og jeg skammer meg over det. Russetoget med fulle russejenter med korte topper. Noen hadde skrevet vulgære ting på kroppen. "Inn her" på den bare magen og pil ned for eksempel. Normalt tenner jeg ikke på mye yngre jenter, men måtte prøve å se alle andre veier. Anonymkode: aeab8...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:24 #20 Del Skrevet tirsdag kl 06:24 Æsj, du er ekkel Anonymkode: 40bb1...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå