Gå til innhold

Turbukse med normalt/lavt liv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å finne ny turbukse som passer meg🙈 Nå har jo alle turbukser høyt liv, og jeg er skrudd sammen slik at da kommer buksa laaaangt opp på ryggen, helt opp i bh-stroppen🥴 ikke særlig behagelig å gå med. Vanlige low-waist bukser sitter “normalt” på meg, dvs når meg til rett under navlen. Finnes det turbukser med normalt liv og rette ben for damer, eller må jeg teste herremodell?

Anonymkode: f5c26...cfb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rett under navlen? Sitter navlen din veldig høyt? Jeg tenker at turbukser må ha linningen over hoftekammene (selv om det ikke er langt opp til bhens bedre kant. Buksene er vel designet for å passe sammen med hoftebeltet på sekken?

Anonymkode: 95a0f...344

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rett under navlen? Sitter navlen din veldig høyt? Jeg tenker at turbukser må ha linningen over hoftekammene (selv om det ikke er langt opp til bhens bedre kant. Buksene er vel designet for å passe sammen med hoftebeltet på sekken?

Anonymkode: 95a0f...344

Nei, men jeg har kort avstand mellom hoftekammen og ribben - og da kommer bukser med høyt liv for høyt opp.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns lundhags har normale liv, men du kan jo godt teste herremodell og, de er gjerne litt lavere. 

Anonymkode: b751b...afe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sliter med å finne ny turbukse som passer meg🙈 Nå har jo alle turbukser høyt liv, og jeg er skrudd sammen slik at da kommer buksa laaaangt opp på ryggen, helt opp i bh-stroppen🥴 ikke særlig behagelig å gå med. Vanlige low-waist bukser sitter “normalt” på meg, dvs når meg til rett under navlen. Finnes det turbukser med normalt liv og rette ben for damer, eller må jeg teste herremodell?

Stormberg sin.

Anonymkode: c898f...f8f

• Liker 1
Skrevet

Sjekk ut Lundhags Makke!

(Obs, den er litt liten i størrelsen, jeg måtte opp 1 størrelse fra hva jeg normalt bruker.)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fra Bergans som ikke har høyt liv.

Anonymkode: 05f8b...2f4

AnonymBruker
Skrevet

synes fjellreven vidda pro har ganske lavt liv. 

Anonymkode: 06a6d...fc9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker turbukse fra caritre. Kjøper den på nett, da få har den inne. Kjøpte bukse fra twentyfour i fjor, den gikk til midt på puppene 😅😅 byttet den. Men skjønner problemet ditt. Evt kan du få en skredder til å tilpasse en turbukse du liker, de senker lett liningen.

Anonymkode: 22f34...36b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...