AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Jeg sliter med å finne ny turbukse som passer meg🙈 Nå har jo alle turbukser høyt liv, og jeg er skrudd sammen slik at da kommer buksa laaaangt opp på ryggen, helt opp i bh-stroppen🥴 ikke særlig behagelig å gå med. Vanlige low-waist bukser sitter “normalt” på meg, dvs når meg til rett under navlen. Finnes det turbukser med normalt liv og rette ben for damer, eller må jeg teste herremodell? Anonymkode: f5c26...cfb
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Rett under navlen? Sitter navlen din veldig høyt? Jeg tenker at turbukser må ha linningen over hoftekammene (selv om det ikke er langt opp til bhens bedre kant. Buksene er vel designet for å passe sammen med hoftebeltet på sekken? Anonymkode: 95a0f...344
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Rett under navlen? Sitter navlen din veldig høyt? Jeg tenker at turbukser må ha linningen over hoftekammene (selv om det ikke er langt opp til bhens bedre kant. Buksene er vel designet for å passe sammen med hoftebeltet på sekken? Anonymkode: 95a0f...344 Nei, men jeg har kort avstand mellom hoftekammen og ribben - og da kommer bukser med høyt liv for høyt opp. Anonymkode: f5c26...cfb
AnonymBruker Skrevet 18. mai #4 Skrevet 18. mai Jeg syns lundhags har normale liv, men du kan jo godt teste herremodell og, de er gjerne litt lavere. Anonymkode: b751b...afe 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sliter med å finne ny turbukse som passer meg🙈 Nå har jo alle turbukser høyt liv, og jeg er skrudd sammen slik at da kommer buksa laaaangt opp på ryggen, helt opp i bh-stroppen🥴 ikke særlig behagelig å gå med. Vanlige low-waist bukser sitter “normalt” på meg, dvs når meg til rett under navlen. Finnes det turbukser med normalt liv og rette ben for damer, eller må jeg teste herremodell? Anonymkode: f5c26...cfb Stormberg sin. Anonymkode: c898f...f8f 1
Ugline Skrevet 18. mai #6 Skrevet 18. mai Sjekk ut Lundhags Makke! (Obs, den er litt liten i størrelsen, jeg måtte opp 1 størrelse fra hva jeg normalt bruker.)
AnonymBruker Skrevet 18. mai #7 Skrevet 18. mai Jeg har en fra Bergans som ikke har høyt liv. Anonymkode: 05f8b...2f4
AnonymBruker Skrevet 18. mai #8 Skrevet 18. mai synes fjellreven vidda pro har ganske lavt liv. Anonymkode: 06a6d...fc9
AnonymBruker Skrevet 18. mai #9 Skrevet 18. mai Jeg bruker turbukse fra caritre. Kjøper den på nett, da få har den inne. Kjøpte bukse fra twentyfour i fjor, den gikk til midt på puppene 😅😅 byttet den. Men skjønner problemet ditt. Evt kan du få en skredder til å tilpasse en turbukse du liker, de senker lett liningen. Anonymkode: 22f34...36b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå