AnonymBruker Skrevet 17. mai #1 Skrevet 17. mai Jeg møtte eksen til typen denne uka for første gang. Altså mamma til barnet hans. De feirer høytider sammen og spiser middag sammen regelmessig. Det er så flott, og jeg er veldig glad på barnets vegne. Har heller ikke vært sjalu på henne, men kjente litt på det da vi møttes. F.eks. at jeg sammenligner min kropp med hennes. Og legger merke til den naturlige tonen de har med hverandre. Nå er jeg også veldig gode venner med min eks. Vi kan snakke på telefon i en time, og han er den jeg føler meg mest "meg selv" med i hele verden. Samtidig har jeg NULL tiltrekning til ham, og syns det er ekkelt å tenke på at vi har vært kjærester. Men fordi vi er så gode venner, blir det ekstra viktig å bli venn med kjærestens eks. Jeg skjønner at jeg må bare slutte å sammenligne meg. Men det er vanskelig! Noen tips? Anonymkode: 747b4...9a8
AnonymBruker Skrevet 17. mai #2 Skrevet 17. mai Jeg snakket med typen min om det ofte og måtte få hjelp av han til å forholde meg til sammenlikningene jeg gjorde. De feiret også høytider sammen og spiste middager. Men har sluttet med det. Sammenliknet meg selv også fordi han gjorde det. Var som om jeg var hore og hun var Madonna (hore/madonnakomplekset bare i 2 personer og ikke i en). Går bedre nå men er ikke helt over det. Men det kommer fra han, ikke hodet mitt alene. Anonymkode: 6bca1...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå