AnonymBruker Skrevet 17. mai #1 Skrevet 17. mai Til dere som har barn, hvorfor gjorde du det slutt? Anonymkode: f7fa9...b15
AnonymBruker Skrevet 17. mai #2 Skrevet 17. mai Fordi han ble egoistisk og sur. Stadig kritikk og furting, ingenting positivt som veide opp. Han trodde nok oppriktig at kjærlighet skulle tåle alt. Anonymkode: 39e14...72c 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #3 Skrevet 17. mai Jeg dro etter tredje innleggelse på psyken. Han var innlagt med selvmordstanker og grensepsykose. Han fikk to personlighetsforstyrrelsesdiagnoser. Og da (endelig) forstod jeg at han ikke "bare" var deprimert, men hadde en skrudd personlighet som ikke vil kunne endre seg. Anonymkode: f5d66...a4d 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #4 Skrevet 17. mai Fordi oppførselen hennes ble mer og mer kontrollerende, prøvde kontrollere hvem jeg kunne være venner med blant annet Anonymkode: 25b81...70d 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai #5 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Til dere som har barn, hvorfor gjorde du det slutt? Anonymkode: f7fa9...b15 Jeg møtte mitt livs kjærlighet, og forholdet var helt ødelagt etter utroskap fra hans side. Anonymkode: 9f295...781 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai #6 Skrevet 17. mai Hans fremtidsplaner og mine gikk i helt forskjellige retninger. Jeg trengte en del penger for å nå mine mål, de måtte jeg skaffe selv og flyttet for å få jobb. Jeg savnet og sex, mens han var helt fornøyd med en gang i måneden. To veldig ulike mennesker som vokste fra en annen. Anonymkode: 3f37d...492 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå