Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke hva som er mest bekymringsverdig - at TS har startet en slik tråd eller at folk faktisk måler og svarer.

Anonymkode: dc1cc...161

Trenger nok ikke å problematisere dette så voldsomt 

Anonymkode: b0ad6...a3a

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg fant målebånd 27 cm, men nå har jeg slappet av et par timer. Har mye vann i kroppen og i tillegg til fett men har fleskete ankler til hverdags. :P 

Kan jeg spør hvordan undersøkelsen var? Jeg har spurt fastlegen om lipødem og at jeg tror jeg har det og han sa, ja det var ikke umulig og det var det... Kvinnehelse er flotte greier.

Anonymkode: a5e06...a7e

Hun bare tittet på meg og klemte litt her og der. Sa at så lenge jeg ikke reagerte med smerter når hun var i nærheten av bena mine så var det ikke lipødem. Men jeg har hørt i ettertid at man ikke trenger ha særlig smerte ved berøring....

Anonymkode: 8f65e...ed6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Trenger nok ikke å problematisere dette så voldsomt 

Anonymkode: b0ad6...a3a

Eller så trenger man faktisk det.

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til tråden for et nytt kompleks! Jeg ble nysgjerrig og målte. På tross av at BMI-en min er helt på grensen til undervekt, er anklene mine større enn de fleste i denne tråden sine, i hvert fall de som ikke annonserer at de er overvektige eller har masse vann i kroppen. 

Anonymkode: 104d4...533

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Velkommen til tråden for et nytt kompleks! Jeg ble nysgjerrig og målte. På tross av at BMI-en min er helt på grensen til undervekt, er anklene mine større enn de fleste i denne tråden sine, i hvert fall de som ikke annonserer at de er overvektige eller har masse vann i kroppen. 

Anonymkode: 104d4...533

Skaff deg noe fruktbart å drive med, f.eks veldedighet eller gullfiskoppdtett, og slutt å fordumme deg selv. 
Det må jo ringe en bjelle når du skriver at så idiotisk er det ikke greit å framstå. 

Anonymkode: 9da19...d50

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg vet ikke hva som er mest bekymringsverdig - at TS har startet en slik tråd eller at folk faktisk måler og svarer.

Hadde vært et skikkelig kjedelig forum hvis vi alltid fikk samme spørsmål. Er nok av det som det er allerede. 

Dette var faktisk litt gøy. Og hvis man får kompleks av en tråd som denne så kan man la være å engasjere seg, og heller bruke tiden på å diskutere for n-te gang om barnet skal få bestemme i konfirmasjonen eller om det skal være lov å vifte med utenlandsk flagg på 17.mai. 

Anonymkode: 6b89e...830

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...