AnonymBruker Skrevet 17. mai #1 Skrevet 17. mai Hva er omkretsen rundt ankelen deres ? Lurer på om jeg er innenfor normalen 🫣 Anonymkode: f47cb...757
rosetintmyworld Skrevet 17. mai #2 Skrevet 17. mai Mine er 18 cm i omkrets, har fått høre at de er veldig tynne. Jeg når rundt dem med én hånd så fingrene møtes
AnonymBruker Skrevet 17. mai #3 Skrevet 17. mai Anonymkode: f47cb...757, hvor gammel er du? Anonymkode: b35e2...fcc
AnonymBruker Skrevet 17. mai #4 Skrevet 17. mai Måtte måle nå, 20 cm. Ble litt nysgjerrig på dere andre nå 🙃 Anonymkode: b0ad6...a3a
AnonymBruker Skrevet 17. mai #5 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: f47cb...757, hvor gammel er du? Anonymkode: b35e2...fcc Jeg er 21, mine er 17,8 cm i omkrets... TS Anonymkode: f47cb...757
AnonymBruker Skrevet 17. mai #6 Skrevet 17. mai Mine er 20 cm, og jeg er ganske liten, nett og smal… Smalere enn de fleste voksne Anonymkode: 10e73...873
AnonymBruker Skrevet 17. mai #7 Skrevet 17. mai Det er ikke den ting tenåringsjenter ikke klarer å henge seg opp i. Anonymkode: b35e2...fcc 6 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #8 Skrevet 17. mai Er dine store eller små ift normalen ts? jeg har ikke målt, men har store ankler. Etter mange år med å sammenligne og være lei meg for beina mine fant jeg ut at jeg har lipødem. ikke gøy, men hjalp å få vite hvorfor det var sånn Anonymkode: a5070...a3a
AnonymBruker Skrevet 17. mai #9 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er dine store eller små ift normalen ts? jeg har ikke målt, men har store ankler. Etter mange år med å sammenligne og være lei meg for beina mine fant jeg ut at jeg har lipødem. ikke gøy, men hjalp å få vite hvorfor det var sånn Anonymkode: a5070...a3a Hva er din omkrets da? Anonymkode: b0ad6...a3a
AnonymBruker Skrevet 17. mai #10 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke den ting tenåringsjenter ikke klarer å henge seg opp i. Anonymkode: b35e2...fcc Ingen tenåringer har skrevet i denne tråden? TS Anonymkode: f47cb...757
AnonymBruker Skrevet 17. mai #11 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen tenåringer har skrevet i denne tråden? TS Anonymkode: f47cb...757 Jeg har skrevet i denne tråden, og jeg er 55 år 🤣🤣🤣 Anonymkode: b0ad6...a3a
AnonymBruker Skrevet 17. mai #12 Skrevet 17. mai Ja, altså, etter 10 timer på føttene idag, en bmi på 38, så har jeg 24 cm. 🤣 40 år. Anonymkode: 6b89e...830
AnonymBruker Skrevet 17. mai #14 Skrevet 17. mai Usikker, men har kyllingføtter så sikkert i nedre del av skalaen. Heldigvis fungerer de utmerket som bein da. Anonymkode: 9da19...d50
AnonymBruker Skrevet 17. mai #15 Skrevet 17. mai Jeg er over gjennomsnittet feit så jeg vil tror jeg minst er 30 cm men har ingen ide, en av få ting jeg aldri har målt, ikke når jeg var 14 og ikke når jeg er 40. Selv har jeg relativt små føtter da størrelse 37 men hjelper ikke det når leggene er som tømmerstokker. Som en over så er det nok lipødem som er hovedproblemet her og. Lurer på om jeg skal finne et målebånd, ble litt nysgjerrig... Anonymkode: a5e06...a7e
AnonymBruker Skrevet 17. mai #16 Skrevet 17. mai Etter 1 dag med bena ned - 27! Endel væske rundt anklene grunnet ganglioner (såkalt idrettsskade). Skal prøve tømme ganglionene før sommeren. Trodde jeg hadde lipødem pga. blant annet mine fleskeføtter, men etter besøk hos fysioterapeut med greie på dette, har jeg visst ikke det. Jeg er dog usikker.... Anonymkode: 8f65e...ed6
AnonymBruker Skrevet 17. mai #17 Skrevet 17. mai Jeg har tynne ankler men stort midjemål, det er mye verre 😉 Anonymkode: b0ad6...a3a
AnonymBruker Skrevet 17. mai #18 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er over gjennomsnittet feit så jeg vil tror jeg minst er 30 cm men har ingen ide, en av få ting jeg aldri har målt, ikke når jeg var 14 og ikke når jeg er 40. Selv har jeg relativt små føtter da størrelse 37 men hjelper ikke det når leggene er som tømmerstokker. Som en over så er det nok lipødem som er hovedproblemet her og. Lurer på om jeg skal finne et målebånd, ble litt nysgjerrig... Anonymkode: a5e06...a7e Jeg fant målebånd 27 cm, men nå har jeg slappet av et par timer. Har mye vann i kroppen og i tillegg til fett men har fleskete ankler til hverdags. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Etter 1 dag med bena ned - 27! Endel væske rundt anklene grunnet ganglioner (såkalt idrettsskade). Skal prøve tømme ganglionene før sommeren. Trodde jeg hadde lipødem pga. blant annet mine fleskeføtter, men etter besøk hos fysioterapeut med greie på dette, har jeg visst ikke det. Jeg er dog usikker.... Anonymkode: 8f65e...ed6 Kan jeg spør hvordan undersøkelsen var? Jeg har spurt fastlegen om lipødem og at jeg tror jeg har det og han sa, ja det var ikke umulig og det var det... Kvinnehelse er flotte greier. Anonymkode: a5e06...a7e 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai #20 Skrevet 17. mai Jeg vet ikke hva som er mest bekymringsverdig - at TS har startet en slik tråd eller at folk faktisk måler og svarer. Anonymkode: dc1cc...161 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå