Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kollega som iblant stopper å snakke midt i en setning, og bare ser meg i øynene en stund før han "våkner" opp igjen og fortsetter å snakke. Det skjer bare når vi er på tomannshånd. Er dette et flørtetriks jeg ikke er kjent med eller hva kan være greia her? 😅 Tonen vår ellers er profesjonell og normal, og det virker ikke som det er noe galt med han generelt sett 

Anonymkode: 645e4...7aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ja, men det er mulig at han ikke tenker over at han gjør dette. så det kan være at han ubevisst bare er så betatt at han faller inn i en slik transe.

Endret av megda
AnonymBruker
Skrevet

Kan være deg, men kan være at han reagerer på/ser ann utrykket ditt og vurderer hva han sier utifra det. Eller kanskje han tenker eller er langt vekk å må kjempe om å holde seg i aktiv i øyeblikket. 

Anonymkode: cefe5...25d

AnonymBruker
Skrevet
megda skrev (12 timer siden):

ja, men det er mulig at han ikke tenker over at han gjør dette. så det kan være at han ubevisst bare er så betatt at han faller inn i en slik transe.

Hvis han er betatt skjuler han det godt. Utenom disse samtalene virker det mer som han unngår meg, og i møter oppfører han seg normalt. Men kanskje han er flink til å skjule følelser 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kan være deg, men kan være at han reagerer på/ser ann utrykket ditt og vurderer hva han sier utifra det. Eller kanskje han tenker eller er langt vekk å må kjempe om å holde seg i aktiv i øyeblikket. 

Han er ganske intens med øyekontakten når vi snakker på tomannshånd, virker ikke fjern

Jeg bare lurer på om dette kan være noe han gjør bevisst, som en type "metode" for å sjarmere kvinner. Jeg er ikke interessert i å mate egoet til en player. Med andre kvinner kan han iblant være litt småslimete og flørtete. Snakker til de med pusestemme i møter osv. Men med meg oppfører han seg veldig ordentlig, bortsett fra denne øyekontakten når vi er alene

AnonymBruker
Skrevet

Det er beskrevet i denne boken om kobtroll og forførelse. Ikke gi etter. 

Anonymkode: 15b65...7fd

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på det er ment som flørt dersom du har sett han flørte annerledes med noen andre. 

Jeg kan også være litt intens i øyekontakten når jeg ikke tenker meg om. Det hender også at jeg faller litt ut i samtaler, men det er ikke av interesse akkurat. 

Anonymkode: b233e...6dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

👹  (pass deg for sola) 

Anonymkode: 4f4e5...2f2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja det var det jeg tenkte, at det kanskje er et "pick up artist" (latterlig begrep 🤢) triks.... Æsj

Har ingen planer om å gi han noe som helst, annet enn normalt kollegialt samarbeid. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis han er betatt skjuler han det godt. Utenom disse samtalene virker det mer som han unngår meg, og i møter oppfører han seg normalt. Men kanskje han er flink til å skjule følelser 

Han er ganske intens med øyekontakten når vi snakker på tomannshånd, virker ikke fjern

Jeg bare lurer på om dette kan være noe han gjør bevisst, som en type "metode" for å sjarmere kvinner. Jeg er ikke interessert i å mate egoet til en player. Med andre kvinner kan han iblant være litt småslimete og flørtete. Snakker til de med pusestemme i møter osv. Men med meg oppfører han seg veldig ordentlig, bortsett fra denne øyekontakten når vi er alene

😦 Vet ikke helt hva jeg skal tro, blir ganske nei til han. Samtidig kan det jo være hanner en vanlig mann og det bare er tilfeldig.

Lytt til magefølelsen. 

AnonymBruker
Skrevet

Magefølelsen sier at han liker meg, men det stemmer jo ikke med hva jeg observerer og tenker, rasjonelt sett. Kanskje jeg bare er litt innbilsk  😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Magefølelsen sier at han liker meg, men det stemmer jo ikke med hva jeg observerer og tenker, rasjonelt sett. Kanskje jeg bare er litt innbilsk  😂

Hvorfor har det noe å si uansett? Hvorfor bruker du energi på å kverne på det?  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo en mulighet for det også 😂 

Liker du han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...