AnonymBruker Skrevet 17. mai #1 Skrevet 17. mai Noen som har gjort? Soler meg 99% av året, og arrene mine er hvite. Kan man ta permanent sminke på det så det blir mørkere? Noen tips? Anonymkode: 3cfeb...25f
AnonymBruker Skrevet 17. mai #2 Skrevet 17. mai Soler deg 99% av året?!? Det bør du slutte med Anonymkode: 39db9...e68 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #3 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Soler deg 99% av året?!? Det bør du slutte med Anonymkode: 39db9...e68 Var ikke svar på spørsmålet mitt Anonymkode: 3cfeb...25f 2
FrkSolsikke Skrevet 17. mai #4 Skrevet 17. mai Mulig det blir fint nå, men hva når du slutter å sole deg og blir vanlig hvit i huden, da vil de tatoverte arrene være brune tatovering?
AnonymBruker Skrevet 17. mai #5 Skrevet 17. mai FrkSolsikke skrev (3 timer siden): Mulig det blir fint nå, men hva når du slutter å sole deg og blir vanlig hvit i huden, da vil de tatoverte arrene være brune tatovering? Ja men jeg tæner meg jo året rundt, da måtte jeg evt fjernet det. Men er stygt når de er helt hvite og jeg blir ganske brun også. Anonymkode: 3cfeb...25f
AnonymBruker Skrevet 17. mai #6 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja men jeg tæner meg jo året rundt, da måtte jeg evt fjernet det. Men er stygt når de er helt hvite og jeg blir ganske brun også. Anonymkode: 3cfeb...25f Tro meg, det kommer en dag hvor du ikke gidder sole deg så mye og hvordan klarer du egentlig å sole deg 99% av året? Anonymkode: 1a350...09d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå