AnonymBruker Skrevet 17. mai #1 Skrevet 17. mai Vi gifter oss om ikke lenge med en sermoni via Humanetisk forbund. Jeg hadde i utgangspunktet ikke sett for meg å dele ut noe vielsesprogram til gjestene da sermonien er relativt kort og inneholder få elementer, men min samboer synes det kan være lurt å ha det. Sermonien inneholder kun innmarsj, tale fra vigsler, en sangfremføring, ekteskapsinngåelse og utmarsj. I tillegg ønsker vi å informere om at vi ønsker en mobil/kamerafri vielse. Gjestene skal ikke delta i noen sang eller liknende. Tenker dere det er nødvendig med printet program når vielsen er såpass enkel? Og er det noen annen informasjon som kan være relevant? Jeg tenker at det er fint å nevne navn på vigsler og artisten som skal spille, men er det nødvendig med navn på forlovere og ringbærer også? Anonymkode: 0c479...a02
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Virker ikke nødvendig å ha vielsesprogram da nei. Ville heller skrevet det ut på et par plakater som gjestene ser når de går inn/før de skal sette seg 😊 Kan være en del jobb med vielsesprogram, så greit å droppe det. Anonymkode: 3af77...e89 1
Gaia Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai Jeg er seremonileder for HEF. I alle de årene jeg har hatt vigsler, har det kun vært en vielse med program, men det var fordi paret hadde så utrolig mange musikervenner som ville bidra under seremonien. Det vanlige er at toastmaster sier noe om ønsker under vielsen (f.eks. bildetaking, lyd fra mobiler etc.) før vielsen starter og at jeg som seremonileder introduserer de som bidrar med kulturinnslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå