AnonymBruker Skrevet i går, 15:50 #1 Del Skrevet i går, 15:50 Og varte svangerskapet? Anonymkode: 27337...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:50 #2 Del Skrevet i går, 16:50 Etter positiv test, kanskje rundt 14 dpo (pos test 11 dpo). Jentungen er 2 🙂 har også en tre måneders baby, hun blødde/spottet jeg ikke med. Anonymkode: 0ec78...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden De gangene jeg spottet ble det SA. Anonymkode: 36333...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Ved forventet mens. Trodde det skulle gå galt men ingen smerter ved spottingen. Fremdeles gravid Anonymkode: 7008b...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Spottet brunt / lyst blod i uke 7/ 8 i begge mine svangerskap. Første gang fikk jeg ganske panikk, men var heldig og hadde allerede time til en tidlig ul pga ivf 2 dager etterpå. Det samme gang nr 2. Leste litt om at det kan være vanlig å spotte litt når det gule legemet slutter å fungere og morkaka skal overta å gi næring til fosteret. Noen hormoner som dropper litt i produksjonen. (Om jeg husker riktig.)Har to friske barn! Anonymkode: a239f...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå