AnonymBruker Skrevet 17. mai #1 Skrevet 17. mai Skal på Eurovision party i kveld, og har en Bolla Prosecco extra dry stående her. Har også ei flaske god appelsin juice i kjøla. Har aldri testet Mimosa før, og lurte på om Proseccoen jeg har er grei nok til å bruke? Anonymkode: c6323...03c
AnonymBruker Skrevet 17. mai #3 Skrevet 17. mai K.B. skrev (9 minutter siden): Hvis du vil sløse bort proseccoen din så.. Mener du at Mimosa ikke smaker godt? Anonymkode: c6323...03c
AnonymBruker Skrevet 17. mai #4 Skrevet 17. mai Mimosa drikker man til frokost eller lunsj, ikke om kvelden. Anonymkode: 2a45b...edf 2
K.B. Skrevet 17. mai #5 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mener du at Mimosa ikke smaker godt? Anonymkode: c6323...03c Mimosa er like bland og kjedelig som serien som populariserte drinken...
AnonymBruker Skrevet 17. mai #6 Skrevet 17. mai K.B. skrev (19 minutter siden): Mimosa er like bland og kjedelig som serien som populariserte drinken... Hvilken serie er det? Anonymkode: 822ed...999 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #7 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mimosa drikker man til frokost eller lunsj, ikke om kvelden. Anonymkode: 2a45b...edf I alle dager... Jeg er voksen, og jeg drikker det jeg liker, samme om klokka er sånn eller sånn. Hvem lager/følger sånne "regler"?😄 Anonymkode: 52c9d...a7c 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai #8 Skrevet 17. mai Prosecco er utmerket til Mimosa. Anonymkode: acde1...ffe
AnonymBruker Skrevet 17. mai #9 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skal på Eurovision party i kveld, og har en Bolla Prosecco extra dry stående her. Har også ei flaske god appelsin juice i kjøla. Har aldri testet Mimosa før, og lurte på om Proseccoen jeg har er grei nok til å bruke? Anonymkode: c6323...03c Har du sett på 17. Mai episoden til Side om side i dag du kanskje? Anonymkode: 23974...d68
AnonymBruker Skrevet 17. mai #10 Skrevet 17. mai K.B. skrev (5 timer siden): Hvis du vil sløse bort proseccoen din så.. Mimosa er vel noe av det bedre man kan bruke prosecco til? Anonymkode: a39dc...3ee 1
Brunello Skrevet 17. mai #11 Skrevet 17. mai K.B. skrev (5 timer siden): Hvis du vil sløse bort proseccoen din så.. Prosecco egner seg utelukkende i drinker. 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #12 Skrevet 17. mai Brunello skrev (Akkurat nå): Prosecco egner seg utelukkende i drinker. Amen Anonymkode: a39dc...3ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå