Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er den refusert med skavanker? 

Er rundt 30 år og må få en ny tann. Altså et implantat på grunn av en skade i en tann som ikke kan reddes. 

Vil det påvirke mulighetene mine til å få en kjæreste som jeg ønsker? 

Anonymkode: bac89...7a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er det ikke håp i det hele tatt, beklager. 

Anonymkode: a3ede...cca

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Alle har skavanker- alle - absolutt alle

Anonymkode: 3ddff...826

• Liker 6
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Her er det ikke håp i det hele tatt, beklager. 

Anonymkode: a3ede...cca

Hvorfor tenker du det? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En ny tann? Du vil altså ha et fullstendig smil etter den nye er på plass? Du kan virkelig ikke kalle dette en skavank kjære deg, ikke tenk på det engang! ❤️ 

Folk finner seg kjæreste med stomi-pose på magen, det finnes kjærlighet i alle former!

Anonymkode: 20053...dbc

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg er ganske full av skavanker og dater en kjempefin fyr, som liker meg som jeg er 😊 🥰

• Hjerte 9
AnonymBruker
Skrevet

Du tuller nå? Skulle det gjlre det vanskeligere at du har fikset en tann, som ingen kan se? 

Anonymkode: 99c8a...6ed

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis du regner en skadet tann som må byttes som en skavank som gjør deg uattraktiv på datingmarket, lurer jeg veldig på hva du selv tenker om andre som har reelle utfordringer som faktisk påvirker dem i det daglige og hvor mye perfeksjon du forventer. Tannen din ville jeg ikke tenkt over, men tilnærmingen din til dette ville gjort meg skeptisk...

• Liker 8
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Du tror en falsk tann er en skavank?

Herrefred, du har temmelig lave tanker om absolutt alle om du må spørre om dette, inkludert deg selv.

Anonymkode: 203b3...a95

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Er rundt 30 år og må få en ny tann. Altså et implantat på grunn av en skade i en tann som ikke kan reddes. 

Siden du spør, kan du ha skadet noe mer enn en tann her? 
Det er helt ufattelig at du må spørre om noe så dumt som dette. Mange mennesker går rundt med kunstige tenner. Noen fordi de vil være kul, andre fordi de ikke har tenner eller mister tenner. Fødsels defekter kan og komme som manglende tenner. 

Anonymkode: 0eb49...76e

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er helt ufattelig at du må spørre om noe så dumt som dette. Mange mennesker går rundt med kunstige tenner. Noen fordi de vil være kul, andre fordi de ikke har tenner eller mister tenner. Fødsels defekter kan og komme som manglende tenner. 

Jeg vet jeg er selvkritisk. Men dette plager meg dessverre mye for tiden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet jeg er selvkritisk. Men dette plager meg dessverre mye for tiden. 

Jeg trakk ei tann når jeg  var 30. ingen som ser det. Ingen som tenker på det. Det går fint. 

Anonymkode: e2e9c...240

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er det rart? Vi er flaue over nesen vår, kviser, rynker, blekhet, mørkhet, håret, manglende hår, høyde i alle varianter, vekt, skøstørrelsen, klærne, jobben, lønnen, vårt sosiale liv, prestasjonene og spesielt mangelen der av. Hvorfor skal ikke å mangle en tann kunne gjøre noen usikker? 

Det er ikke dumt, det er det mest naturlige i verden å være usikker. Sier ikke man bør, men la oss være greie her mot dem som trenger litt omsorg.

Anonymkode: f5551...33c

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er da ikke noe noen oppdager en gang,  før du evt forteller det. Jeg har kroner på begge fortennene pluss flere andre, og det ser jo bare bedre ut enn da de bare var lappet på.

Anonymkode: 0d85b...f88

AnonymBruker
Skrevet

Herregud! 

Ja, det vil nok bli et problem om du søker etter en ekstremt overfladisk kjæreste eller en fra et meget spesielt miljø.

Dette må være noe av det dummeste jeg har hørt. 

Har du sett folk med kjæreste? 

Anonymkode: 2c1a8...075

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat mens du synlig mangler en tann kan jo noen legge merke til det. Men TANKEN på at en falsk tann gjør deg uaktuell som kjæreste er jo det som gjør deg uattraktiv. Det er vanskelig å få kjæreste med ekstremt dårlig selvfølelse, slik du virker å ha. Jobb med selvtillitt og selvfølelse så skal du se det er mange der ute for deg :)

Anonymkode: 4ad8c...889

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Tannprotese? De ser bra ut og burde ikke være et problem.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tanna er null problem men du må nok jobbe litt med overfladiskheten din. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må også ha ny tann,da har jeg 2 falske tenner ..Herregud ingen håp for meg da🤣🙈

Anonymkode: 755b8...5a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud nå slutter dere, dramaqueens deluxe. Fortell meg at dere ikke en eneste gang har vært usikker, ser beg feit ut i kjolen? Er håret mitt pistrete? Begynner jeg å se gammel ut?

Gjorde de tankene dere uelskbare? Dere er de usikkre her, at dere ikke tåler å høre noen være bekymret over tanna si uten å føle at noen kunne ha avslått dere, for det er det dette handler om. Det at dere syns ts er overfladisk er deres usikkerhet som prater. 

Anonymkode: f5551...33c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...